וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: כשמסי ברצף שלילי, ססק ואלכסיס פורחים

ברצלונה ניצחה 0:3 את סלטה ושמרה על מאזן נדיר, מסי מסיים חודש ללא שער, מרטינו מסופק מססק. ממה נעלבו אוהדי סלטה?

ברצלונה הגדילה זמנית את הפער שלה מהקבוצות ממדריד בפסגה, אחרי שניצחה אמש (שלישי) 0:3 את סלטה ויגו. בארסה מקדימה את אתלטיקו בארבע נקודות, ואת ריאל בתשע נקודות, כשלתי המדרידאיות משחק חסר. ברצלונה, עם 31 נקודות מתוך 33 אפשריות, שומרת על ממוצע של שלושה שערים למשחק ב-11 מחזורים. ביום שישי בארסה תפגוש בקאמפ נואו את אספניול, ותנסה לשמור על מאזנה הנהדר בפסגה הספרדית.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני בורחה אוביניה שחקן סלטה ויגו. AP
מסתדרים בלעדיך. מסי/AP

ליאונל מסי אומנם סיפק עוד משחק איכותי והפעיל את חבריו, אך לא הצליח לכבוש זה משחק שלישי ברציפות, ובכך שבר רצף מדהים של שנתיים וחצי (מאז המחזור ה-35 של עונת 2010/11). מסי משלים אוקטובר יבש, כשלא כבש מאז ה-28 בספטמבר, כשנפצע מול אלמריה. מנגד, החדשות הטובות מברצלונה שוב מגיעות מכיוון אלכסיס סאנצ'ס, שכבש את שערו השישי העונה, ושער הליגה ה-25 שלו בבארסה בהופעתו ה-100 במועדון. סלטה לא ניצחה את ברצלונה מאז עונת 2003/04.

החדשות הטובות מגיעות גם מכיוון ססק פברגאס, שכבש שער אחד והיה אחראי על שער נוסף, כשבעיטה של ססק למשקוף פגעה בשוער סלטה ונכנסה פנימה. "בחצי השני היה לנו נוח יותר, כי ססק עשה את ההבדל", אמר טאטה מרטינו, "לא הרגשנו בנוח מדי אחרי השער הראשון, אבל אחרי השער השני כבר היינו רגועים הרבה יותר". אדריאנו נפצע והוחלף בדקה ה-31, מרטינו לא מודאג: "הוצאתי אותו רק מתוך זהירות, כאב לו הגב, נראה מה מצבו".

ססק פברגאס שחקן ברצלונה (מימין) מול אוגוסטו פרננדס שחקן סלטה ויגו. AP
מחוות מעליבות? ססק/AP

מנגד, הקהל הגליסיאני קיבל בצורה קצת פחות נעימה את פברגאס, שלטענתם חגג בצורה מופגנת מדי את השער השני, ומחווה מעליבה לעבר היציעים. ססק ספג שריקות בוז צורמות כשהוחלף, ולאחר המשחק אמר ש"חגגתי בצורה נורמלית, פשוט קפצתי, לא עשיתי שום דבר לא בסדר". על המשחק עצמו אמר ססק: "היו כמה משחקים שבהם לא היינו יעילים בהתקפה, היום השערים נכנסו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully