וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ואנדר בלו חתם לעונה אחת

30.10.2013 / 10:00

הגארד (1.95, 21) המבטיח שהוביל את מרקט לשמונה האחרונות בטורניר המכללות אשתקד יחזק את קבוצתו של חרוש

אחרי תקופה לא טובה של הפסדים, ביצעה היום (רביעי) מכבי ראשון לציון חיזוק משמעותי כשסיכמה על צירופו של הגארד האמריקאי ואנדר בלו, ששיחק באוניברסיטת מרקט היוקרתית. בלו יצטרף לכתומים בקרוב, כשככל הנראה משחק הבכורה שלו בליגה יהיה נגד ברק נתניה ביום שני, והוא לא ישותף נגד הפועל ירושלים. עדיין לא הוחלט מי ישלם את המחיר ויעזוב את הקבוצה, וככל הנראה ההחלטה תתקבל רק לאחר שהקבוצה תצרף סנטר נוסף.

שחקן מכללת מרקט ואנדר בלו. GettyImages
חתיכת החתמה. בלו/GettyImages

בלו (1.95, 21) הגיע למרקט בשנת 2010 לאחר שהיה חלק מנבחרת הנוער של ארצות הברית שזכתה במדליית הזהב באליפות העולם עד גיל 18 באותה השנה. אחרי שנתיים סולידיות, בהן הגיעה המכללה פעמיים לסוויט 16 בטורניר המכללות, פרץ השחקן בעונה שעברה כשקלע 14.8 נקודות והוסיף 3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. בטורניר המכללות הוא השתדרג ל-20.7 נקודות והוביל את מרקט עד לשמונה האחרונות.

לאחר ההצלחה בעונתו השלישית החליט בלו ללכת לצאת ל-NBA אך לא נבחר בדראפט. הוא נבחן בליגת הקיץ באורלנדו במדי יוסטון ורשם 11.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בשני משחקים ולאחר מכן הרשים גם במדי ממפיס בליגת הקיץ בלאס וגאס עם 11 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בשישה משחקים. בלו קיבל זימון למחנה הסופי של פילדלפיה ממנו נחתך לאחרונה והחליט לצאת לאירופה.

מתן חרוש מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
ישדרג את הקבוצה שלו? חרוש/ניב אהרונסון

"ואנדר בלו הוא שחקן צעיר , מסור ורעב. רצינו להביא גארד יוצר שיכול לחזק אותנו בצד ההתקפי", הסביר מתן חרוש. "הוא שחקן שיודע להגיע לקו וידוע כאחד שלקח על עצמו זריקות מכריעות בקולג'. כמובן שלהכניס שחקן תוך כדי תנועה לוקח זמן, אבל אנחנו מאמינים שבזכות היכולות שלו הוא ילמד את המשחק באירופה בצורה מהירה ונקווה גם שהשילוב שלו בקבוצה יהיה מהיר".

ראשון לציון פתחה את העונה עם ניצחון על נס ציונה בחוץ במחזור הפתיחה, אך מאז הפסידה בשני משחקים לגלבוע/גליל בבית ולהפועל תל אביב בחוץ, כשבשניהם היא נראתה לא טוב. הקבוצה עברה לא מעט זעזועים מתחילת העונה כשהמאמן רוני בוסאני התפטר רגע לפני פתיחת העונה, ואת מקומו תפס מתן חרוש. כמו כן שחררה הקבוצה את דינמה אודיאקוסה, שאת מקומו תפס ריקרדו מארש, ואת דווין מיטשל, שטרם הגיע לסיכום כספי על עזיבתו ונמצא בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully