וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ברבע גמר גביע הליגה אחרי 0:2 על ארסנל

מוריניו עדיין ללא הפסד מול ארסנל, אספיליקואטה ומאטה כבשו. 0:4 ליונייטד על נוריץ', דרמה אדירה בין בירמינגהאם לסטוק

יומיים אחרי שניצחה בצורה דרמטית 1:2 את מנצ'סטר סיטי, הצליחה הערב (שלישי) צ'לסי להשיג ניצחון נוסף, הפעם בגביע הליגה, שם עלתה לרבע הגמר בזכות 0:2 יוקרתי בדרבי מול ארסנל. גם מנצ'סטר יונייטד תהיה בשלב הבא אחרי 0:4 מרשים על נוריץ'. פולהאם הודחה אחרי הפסד דרמטי 4:3 ללסטר סיטי מליגת המשנה, בעוד ווסטהאם עלתה עם 0:2 במגרשה של ברנלי. הדרמה שנעלה את הערב הייתה במגרשה של בירמינגהאם, שחזרה מפיגור 3:1 מול סטוק סיטי, כפתה הארכה והשוותה שוב בדקה ה-118, אך אחרי 4:4 ב-120 דקות הפסידה 4:1 בפנדלים.

ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
שער בכורה. ססאר אספיליקואטה/רויטרס

ארסנל - צ'לסי 2:0

ז'וזה מוריניו מעולם לא הפסיד לארסנל, וזה לא קרה לו גם במפגש התשיעי. הדרבי הלונדוני בין שתי המוליכות הפרמיירליג נצבע כחול, כאשר צ'לסי העפילה לרבע גמר גביע הליגה והפכה לשיאנית הניצחונות באצטדיון האמירויות (ארבעה במספר). שתי הקבוצות ערכו שינויים רבים, בהתאם למפעל השלישי בחשיבותו באנגליה, כשמוריניו ביצע 10 שינויים ואילו היריב ארסן ונגר שמונה. ההבדל היה באיכות המחליפים. צ'לסי הציגה את חואן מאטה, דויד לואיז, וויליאן וסמואל אטו, שהיו קטלניים וניצלו עד תום את הטעויות בהגנת ארסנל. ססאר אספיליקואטה נהנה משגיאה איומה של קרל ג'נקינסון כדי לכבוש שער בכורה במדי צ'לסי בדקה ה-26, ואילו חואן מאטה חגג את הראשון שלו העונה עם טיל לחיבורים בדקה ה-66. ארסנל הרבתה להחמיץ ותחזור להתרכז בליגה ובליגת האלופות. צ'לסי עם ניצחון שישי ברציפות.

דקה 25: גול! צ'לסי יצאה להתקפה מתפרצת שנקטעה, אבל ג'נקינסון ביצע טעות קשה עם החזרה בראש לעבר פביאנסקי, ואספיליקואטה ניצל זאת כדי להקדים את השוער ולכבוש. שער בכורה למגן הספרדי, 0:1 לצ'לסי.

דקה 66: גול! אחרי דקות בשליטה מוחלטת של ארסנל, דווקא צ'לסי עקצה. וויליאן מסר למאטה שמ-16 מטרים הניף את רגל ימין וירה לחיבורים. שער ראשון העונה למאטה, 0:2 לצ'לסי.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי עם קרל ג'נקינסון שחקן ארסנל. GettyImages
יודע למי להגיד תודה. ז'וזה מוריניו עם קרל ג'נקינסון/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 0:4

השדים האדומים רשמו משחק שישי ללא הפסד ולא התקשו לנצח בפעם ה-11 מ-12 ניסיונות באולד טראפורד במסגרת גביע הליגה. נוריץ' הסתמכה על ההיסטוריה שהצביעה על כך שלא הפסידה למנצ'סטר יונייטד במפעל, אבל את חאבייר הרננדס זה לא עניין. המקסיקני קיבל את המקום בהרכב הראשון, כמו גם ווילפריד זאהה ועדנאן ינוזאי, רק שהוא ניצל זאת גם כדי להבקיע, בפעם השלישית ברציפות בגביע הליגה. צ'יצ'ריטו הרשית מהנקודה הלבנה בדקה ה-20, ועט על הריבאונד של עצמו כדי להשלים צמד בדקה ה-54. פיל ג'ונס הוסיף שער יפה חמש דקות לסיום, כאשר בתוספת הזמן היה זה המגן רפאל שחתם את התוצאה. יונייטד בשלב הבא.

דקה 20: גול! ינוזאי קיבל כדור מיאנג, נכנס לרחבה וספג בעיטה מפר. השופט הצביע על הנקודה הלבנה וצ'יצ'ריטו בעט פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 54: גול! החלוץ המקסיקני משלים צמד. בוטנר הגביה מצד שמאל לראשו של צ'יצ'ריטו, שנעצר אצל השוער באן. למרות זאת, החלוץ היה ראשון לריבאונד ונגח פנימה בניסיון שני. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 87: גול! הגנת נוריץ' כשלה בהרחקת ההגבהה של רפאל, והכדור הגיע לג'ונס שבחצי מספרת ירה פנימה. שער נהדר, 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 90+5: גול! רוני המחליף שלח כדור ארוך למגן פאביו, שהוריד עם החזה והקדים את השוער באן כדי לדחוק פנימה פחות משתי דקות אחרי שנכנס. 0:4 למנצ'סטר יונייטד.

חאבייר הרננדס שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) חוגג שער עם אשלי יאנג. רויטרס
מסוגל לכבוש לא רק כמחליף. חאבייר הרננדס עם אשלי יאנג/רויטרס

בירמינגהאם סיטי - סטוק סיטי 4:4 (4:1 בפנדלים)

איזה משחק מטורף בסט. אנדרוז. בירמינגהאם, מחזיקת גביע הליגה ב-2010/11 שנמצאת עכשיו בתחתית ליגת המשנה, חזרה מפיגור 3:1 למרות שהייתה בנחיתות מספרית במשך מחצית שלמה, כפתה הארכה וגם הצליחה להשוות פעם נוספת כדי לשלוח את המשחק לפנדלים, אך שם כשלה. אוסמה אסאידי, (10), פיטר קראוץ' (55) ומרקו ארנאוטוביץ' (71) העלו את סטוק ליתרון מול שער של טום אדיימי (28) כשבנוסף ווייד אליוט הורחק (45), אבל המחליף הדני פטר לובנקרנדס נכנס בדקה ה-79, צימק בדקה ה-85 והשווה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. קנווין ג'ונס החזיר את סטוק ליתרון בפתיחת ההארכה, אבל עוד מחליף, אוליבר לי, העצים את הדרמה עם שוויון בדקה ה-118. בדו קרב הפנדלים החמיץ מיצ'ל הנקוקס את הבעיטה הראשונה של בירמינגהאם, גם קאלום ריילי האירי החטיא וסטוק שרדה במפעל עם 1:4 מהנקודה.

אוליבר לי (מימין), פטר לובנקרנדס שחקני בירמינגהאם סיטי. GettyImages
איזו דרמה, ואיזו אכזבה בפנדלים. אוליבר לי, מימין, עם פטר לובנקרנדס/GettyImages

משחקים נוספים

לסטר סיטי - פולהאם 3:4
ללסטר: ווס מורגן (40), כריס ווד (45), איגנסי מיקל (53), לויד דייר (88). לפולהאם: הוגו רודאייגה (17 ו-54), גיורגיוס קראגוניס (87)

ברנלי - ווסטהאם 2:0
לווסטהאם: מת'יו טיילור (76 בפנדל), ג'ק קוליסון (90 בפנדל)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully