וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה הצרפתי: ולנסיין ומליקסון הודחו

הקשר שיחק 66 דקות, קבוצתו הפסידה 3:1 לטרואה. בן בסט (86 דקות) וטולוז בשמינית הגמר אחרי 1:3 על קרטיי. ליל בחוץ

הסיבוב השלישי בגביע הליגה הצרפתי הבהיר הערב (שלישי) שוב עד כמה מסובך מצבה של ולנסיין. מאור מליקסון שיחק 66 דקות בהרכבה של נועלת הטבלה, שהודחה בעקבות הפסד ביתי מביך 3:1 לטרואה. עדן בן בסט שיחק 86 דקות בניצחונה של טולוז 1:3 על קרטיי, בעוד הדרבי של קורסיקה הסתיים ב-0:1 של באסטיה על אז'קסיו. ליל (ללא וינסנט אניימה) הפסידה בהארכה 1:0 לאוקזר והודחה. ראן ונאנט עלו.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין (משמאל) מול טימותי קולודזייצ'אק שחקן ניס. Alexis Boichard/Agence, GettyImages
הצלילה נמשכת. מאור מליקסון/GettyImages, Alexis Boichard/Agence

טרואה - ולנסיין 3:1

היכולת האיומה של מאור מליקסון וחבריו נמשכה גם בגביע הליגה. ולנסיין, נועלת הטבלה בליגה הצרפתית הבכירה, הובכה במגרשה על ידי המדורגת חמישית בליגת המשנה. מליקסון (66 דקות) פתח בהרכב, אבל ראה את יוהאן קור (4) והמחליף גיסלן ז'ימבר (31 ו-56) מכניעים את ניקולא פנטו. מתיו דוסבי רק צימק (47), גארי קאגלמאצ'ר האורווגואי החמיץ פנדל (63).

קרטיי - טולוז 3:1

בניגוד לוולנסיין, עדן בן בסט וטולוז התגברו על יריבה מהליגה השנייה והתאוששו מהתבוסה הקשה 5:0 שספגו מראן ביום שבת. דווקא קרטיי חגגה ראשון, כשטעות של ג'ונתן זבינה בדקה ה-34 סידרה שער לניקולא בלביטו. אלא שטולוז חזרה עם שער בכורה של הקולומביאני אבל אגילאר (51) בבעיטה מ-16 מטרים, והפכה את התוצאה בזכות שער של אוסקר טרחו הארגנטינאי בדקה ה-79. בן בסט היה קרוב להבקעה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וספג צהוב בדקה ה-66, לפני שהוחלף בדקה ה-86 על ידי וויסאם בן ידר, שנעץ את השלישי בתוספת הזמן.

בנואה שיירו שחקן מארסיי לפני אילן שחקן באסטיה. רויטרס
העלה את באסטיה לשמינית הגמר. אילן, משמאל/רויטרס

באסטיה - אז'קסיו 0:1

הדרבי של קורסיקה נדד למרטיג, שם הקבוצה של פרדריק האנץ הצליחה להתגבר על יריבתה, בדיוק כמו במפגש הקודם בליגה לפני כשבעה חודשים. אז'קסיו, עם פבריציו רבאנלי על הקווים, חסרה שחקני הרכב רבים וספגה כבר אחרי שבע דקות, אחרי שאילן הברזילאי נותר בלתי מכוסה בכדור קרן ונגח פנימה. מיקאל לאנדרו הוותיק, עם שתי הצלות גדולות ברבע השעה האחרונה, מנע שוויון והארכה.

ליל - אוקזר 1:0 (לאחר הארכה)
לאוקזר: סבסטיאן האלר (113)

ראן - נאנסי 1:2 (לאחר הארכה)
לראן: אדריאן הונו (41), אמרסון (101). לנאנסי: רמי ואלטר (90)

נאנט - לוריין 0:2
לנאנט: אלחנדרו בדויה (73), ז'ורז' אנקודו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully