וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בכדורגל הוגן לזכרו של אבי כהן יצאה לדרך

יותר מ-180 קבוצות חובבים נרשמו לטורניר, שנערך זו השנה השלישית. דורית כהן: "מראה על העוצמה והכבוד לאבי כהן"

אליפות ישראל בכדורגל הוגן על שם אבי כהן ז"ל, יצאה לדרך הערב (שלישי) עם טקס לזכרו של כדורגלן העבר, בו נכחה משפחת כהן, שרת התרבות והספורט לימור לבנת, נציג הבעלים במכבי תל אביב ג'ק אנגלידיס וכן נציגי משרד הספורט ואנשי המועצה לאלימות בספורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים לזכור ולהנציח. דורית כהן עם השרה לימור לבנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר מ-180 קבוצות חובבים נרשמו לאליפות הזו, הנערכת זו השנה השלישית, ומשוחקת בו זמנית בחמישה מקומות שונים ברחבי הארץ. את האליפות יזמה השרה לבנת, בשיתוף עם המועצה למניעת אלימות בספורט ו"מדינת הכדורגל".

דורית כהן, אלמנתו של אבי, אמרה: "זה שאנחנו עומדים פה שנה שלישית, רק מראה על העוצמה והכבוד לאבי כהן. אנחנו עומדים במגרש הכדורגל של מכבי תל אביב. זה מראה על הביתיות, השייכות של המועדון הזה לכל תהליך ההנצחה של אבי כהן, וזה מאוד חשוב".

תמיר כהן, בנו של אבי ושחקן הפועל רעננה, אמר: "הטורניר הזה מאוד חשוב. זה מאוד מכבד, מזכיר ומתווה דרך מסוימת לכל החובבים על כדורגל הוגן. משחקים פה בלי שופטים, שזו יוזמה נהדרת, וצריך להגיד תודה לכל המעורבים. אני מקווה שהטורניר יימשך שנים קדימה".

השרה לבנת אמרה: "באליפות החובבים הזאת, הקבוצות שמשחקות כאן בלי שופטים, בלי אלימות, עושות הכל באמונה מלאה. היה כיף להיות במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב בלי קשר לתוצאה, אלא כדי לראות שם 30 אלף איש שמסוגלים להעביר את המשחק בשקט גמור. לא בגלל המשטרה, לא בגלל הסדרנים, כי פשוט כיבדו. כיבדו את המשחק, כיבדו את האיצטדיון. יותר ויותר אנחנו רואים שזה מתחיל להתגבש. האליפות הזו שהיא ברוחו של אבי כהן כשחקן וכיו"ר ארגון השחקנים, זה בדיוק מה שתואם את המורשת של אבי כהן ואני שמחה להיות כאן היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully