וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "ריגה היא אתגר גדול, אנו מוכנים לרמה הזאת"

29.10.2013 / 20:36

מאמן מכבי חיפה מתכונן למשחק החוץ מול VEF ריגה ודי בראון שטרם הפסידה ביורוקאפ (19:30, ספ' 2)

מכבי חיפה תפגוש ביום רביעי בריגה, בירת לטביה, את VEF ריגה (19:30, ספורט 2) במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים הראשון ביורוקאפ. הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים, אחד במסגרת האירופית על סקופיה, ואחד בליגה על מכבי אשדוד. חיפה ערכה ערב המשחק אימון מסכם בבירה הלטבית, כשמורן רוט, שנעדר ממשחק הליגה בשל מחלה, ישתתף. בחיפה מחשיבים את המשחק כאחד שניצחון בו יקרב אותם מאוד לעלייה לשלב הבתים השני.

שחקן מכבי חיפה מורן רוט. יותם רונן
החלים וישותף. רוט/יותם רונן

"כל משחק ביורוקאפ הוא משחק קשה, במיוחד נגד קבוצה שמובילה את הבית שלנו עם מאזן 0:2", אמר מאמן הירוקים דני פרנקו, "זה אתגר גדול עבורנו, אבל אנחנו מוכנים להתמודד ברמה הזו". הגארד דוד קוביאן, שהפציץ 23 נקודות בניצחון על אשדוד, הוסיף: "זה הולך להיות משחק קשה כמו כל משחק ביורוקאפ. ריגה נמצאת במומנטום טוב, ואנחנו מבינים שנצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג ניצחון חוץ קשה".

VEF ריגה היא אלופת לטביה בשלוש השנים האחרונות. הקבוצה החלה את העונה עם שני הפסדים וניצחון אחד בליגת ה-VTB החזקה, וניצחה את שני משחקיה הראשונים ביורוקאפ. השמות המוכרים בקבוצה הם האמריקאים די בראון, אקס מכבי תל אביב, דריק ניקס שהגיע מנובו מסטו ואנטויון רובינסון שהגיע מאיטליה, הבוסני קנאן באיירמוביץ', ושחקן נבחרת ליטא תומאס דלינינקאייטיס. הלטבים המוכרים הם קריסטפס יאניסנקונס ויאניס ברזינס. מאמן ריגה הוא הליטאי ראמונאס בוטאוטאס שאימן את נבחרת ליטא בין השנים 2007-9 וברמת הקבוצות הדריך את בי סי דונייצק וז'לגיריס קובנה.

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ינחיל ללטבים הפסד ראשון ביורוקאפ? פרנקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully