וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו: "באתי לקחת אליפות, אבל כלום לא מובטח"

29.10.2013 / 12:32

מכבי תל אביב ספגה לראשונה העונה, חואן פאבלו חושב קדימה: "הדרך ארוכה, ההמשך יהיה קשה. רוצה לחוות אליפות ראשונה"

one

שוער מכבי תל אביב חואן פאבלו קולינאס ספג אתמול (שני) שער ראשון העונה אחרי 585 דקות ללא ספיגה מפתיחת העונה, בניצחון של האלופה 1:4 על בני סכנין. עבור מכבי תל אביב זה שיא מועדון, אבל לא שיא ישראלי, שבו מחזיקה הפועל יהוד של 1981-82, שספגה שער ראשון רק אחרי 688 דקות.

שוער מכבי תל אביב, חואן פאבלו. ברני ארדוב
"אני חושב שאנחנו משחקים ברמה גבוהה מאוד". חואן פאבלו/ברני ארדוב

חואן פאבלו מודה ש"זה שיא יפה, תמיד כשאתה משיג כאלה הישגים זה טוב. ברור שזה לא קרה רק בזכותי אלא בזכות כל הקבוצה. אני חושב שאנחנו משחקים ברמה גבוהה מאוד".

על ההשוואות לאניימה: "אני מנסה לעשות את העבודה שלי הכי טוב שאפשר, אני יודע שווינסנט הוא שוער טוב שעשה עבודה גדולה פה, אבל אני מנסה לחפש את הדרך שלי.

"מה שתמיד הכי חשוב זה לנצח, זה הקבוצה. מה שברור זה שאם לא תחטוף שערים, יהיו לך יותר סיכויים לנצח. למרבה המזל אנחנו בכיוון הנכון. אנחנו במקום הראשון, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כי יהיה יותר קשה בהמשך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא רוצים לצאת מגדרם. סוזה והצהובים/ברני ארדוב

שוער האלופה זיהה את הפערים בין הליגה הישראלית לליגה האירופאית: "תמיד קשה לשחק נגד כל יריבה. למזלנו אנחנו משתתפים במפעל אירופאי. יש לנו סיכויים לעבור לשלב הבא למרות שנותרו משחקים קשים. בליגה צריך להמשיך להיאבק כי העונה מאוד ארוכה. אנחנו רוצים שמכבי תמשיך להיות הקבוצה הכי טובה בישראל. באתי כדי לעשות את העבודה ואני מקווה שניקח את האליפות.

"בשבילי זאת תהיה האליפות הראשונה אם נצליח להשיג אותה. לכן בשבילי זה חשוב לעשות עבודה טובה ולהיאבק על התואר. בסופו של דבר כולנו יודעים שזה ספורט, בכדורגל שום דבר לא מובטח. אבל אני רוצה לחוות את החוויה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully