וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדיניו: "המטרה שלנו היא להיות בגמר האלופות"

קשרה הברזילאי של מנצ'סטר סיטי אופטימי למרות פתיחת העונה המאכזבת: "היו לנו רגעים קשים, אנחנו מתמודדים עם זה"

מנצ'סטר סיטי רושמת עד כה פתיחת עונה מאכזבת מאוד כשהשיגה רק 16 נקודות בתשעה משחקים ורחוקה 6 נקודות מהמוליכה ארסנל. למרות זאת, ולמרות ההפסד המאכזב 2:1 לצ'לסי ביום ראשון, בקבוצה מסרבים לאבד אמונה, ומכוונים גבוה גם באירופה "המטרה שלנו היא אחת, להיות בגמר ליגת האלופות בליסבון ב-25 למאי", אמר הקשר הברזילאי פרננדיניו.

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני עם השחקן פרננדיניו. GettyImages
מחזיק מהמאמן שלו. פרננדיניו מוצג בסיטי/GettyImages

בשישה משחקים לא הצליח פרננדיניו לכבוש, וסיטי נראית לא טוב לאחרונה, "התחלנו את השנה עם קבוצה חדשה, וקבוצה כזאת צריכה להבנות. היו לנו רגעים קשים, אבל אנחנו מתמודדים עם זה. בכל אימון ובכל יום אנחנו הופכים לקבוצה יותר שלמה. אני מחזיק מאוד מפלגריני, התוצאות הטובות יבואו. הוא עושה עבודה נהדרת, מלמד אותנו איך לאמץ מנטאליות של מנצחים כי לא הצלחנו לעבור את שלב הבתים בשנים האחרונות. הוא כל הזמן אומר שאנחנו צריכים לעבור את השלב הזה, ולנצח את משחקי הליגה הבאים כדי להשאר בסביבות הצמרת, כך שבסוף העונה תהיה לנו הזדמנות לזכות באליפות".

הקשר שהגיע הקיץ משחטאר דונייצק מהלל את הליגה, "אני שומע מסביב כל הזמן שהליגה השנה היא אחת הטובות שהיו בשנים האחרונות. יש הרבה מאוד קבוצות שנאבקות על התואר, אנחנו, טוטנהאם, ארסנל, ליברפול, יונייטד וצ'לסי. התחלנו את העונה טוב מאוד, אבל לאחרונה היו לנו תוצאות רעות ואנחנו מנסים לחזור לעצמנו עכשיו. הקבוצה שתהיה יותר עקבית עם הזמן כנראה שתזכה בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully