וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל דן: "כל השנה נס ציונה תהיה אנדרדוג. טפירו תותח"

29.10.2013 / 8:39

בנס ציונה חוגגים את הניצחון על מכבי ת"א, כשהפורוורד טל דן מפרגן לטפירו: "מדהים". ההצגה של נואלס תציל אותו משחרור

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

רק בשעה 12:00 בצהריים אתמול (שני) הצליח יו"ר עירוני נס ציונה יניב מזרחי להרגע. המשטרה אישרה את אכלוס היציעים שמאחורי הסלים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, ועוד 500 אוהדים יוכלו לצפות בהגעה של קבוצת היורוליג לעיר. גם בחלומות הוורודים ביותר שלו לא חלם מזרחי שהוא ארגן לעוד 500 אנשים לצפות בסנסציה הגדולה ביותר של העונה, כשקבוצתו הדהימה את קבוצת היורוליג העשירה עם ניצחון 71:72. בסיום הוא כמעט והתעלף על הפרקט.

שחקני עירוני נס ציונה מאיר טפירו, טל דן. יוסי ציפקיס
ערב היסטורי. נס ציונה חוגגת/יוסי ציפקיס

בנס ציונה מנסים להישאר עם הרגליים על הקרקע. אמנם אמש השחקנים והצוות המקצועי חגגו את הניצחון, אבל מהר מאוד יחזרו לעבוד קשה כדי לרשום עונת בכורה היסטורית מוצלחת בליגת העל. "אנחנו אנדרדוג, כל השנה נהיה אנדרדוג, לא משנה את מי ננצח", אמר טל דן, שקלע 10 נקודות, "כבר אמרתי שאם נצליח לשמור על הבית נגיע רחוק, ואני מאוד מקווה שזה ימשיך ככה".

על הניצחון עצמו הוסיף הפורוורד שמהווה את אחת ההפתעות הנעימות העונה בליגה: "עשינו הכנה טובה מאוד, ניסינו לנצל את היתרונות שלנו, הקלעים שלהם פחות קלעו היום וזה מה שעבד היום. מאיר (טפירו, א.ש) הוא תותח, מדהים, דמות שכל הזמן אפשר ללמוד ממנה. יש לו עוד הרבה שנים בכדורסל, בכל אימון הוא נותן 100 אחוז, זה מדהים לראות. אני? הייתי בליגה הלאומית, כמו שהקבוצה הזאת אנדרדוג גם אני אנדרדוג. הנה, עכשיו באתי בדלת הראשית".

מלבד דן וטפירו, גם הזרים של נס ציונה תפקדו אמש, כשמלבד טיילר האניקאט שרשם דאבל דאבל שלישי ברציפות העונה, ומיטשל וואט שהפליא בכמה מהלכים נפלאים, היה זה פרסטון נואלס שצלף 22 נקודות כולל את השלשה שניצחה את המשחק. נואלס היה האכזבה הגדולה ביותר בסגל של נדב זילברשטיין עד כה, ובמועדון שקלו לשחרר אותו. "הוא קנה את המקום שלו בסגל עד סיום העונה", אמרו אמש במועדון על ההצגה של הגארד מלואיוויל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני עירוני נס ציונה חוגגים. יוסי ציפקיס
שמחה נדירה. נס ציונה/יוסי ציפקיס

משחקה של נס ציונה מהמחזור הרביעי נגד גלבוע/גליל נדחה מיום חמישי לאמצע נובמבר, והמשחק הקרוב של הקבוצה יהיה ביום שבת הקרוב נגד הפועל תל אביב בהדר יוסף, במשחק שהוקדם מהמחזור החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully