וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ניצחון לרמת השרון, הפסד דרמטי לרמת חן

עונת 2013-2014 נפתחה עם 56:63 לאוסטפלד על הפועל פתח תקוה. רמת חן נכנעה 58:57 לאליצור חולון. ניצחון לנתניה

בשעה טובה, עונת 2013-2014 בליגת הנשים בכדורסל יצאה לדרך הערב (שני) עם שלושה משחקים. במרכז ערב המשחקים עמדה רמת השרון, שרשמה ספתח חיובי לעונה עם ניצחון 56:63 על הפועל פתח תקוה. החבורה של אורנה אוסטפלד התייצבה למשחק ללא בריטני דנסון הפצועה, והקבוצה מאם המושבות מתחה אותה במשך רוב שלבי המשחק, עד שמייגן פראזי התעוררה עם יכולת מצוינת ברבע האחרון והובילה את רמת השרון. פראזי סיימה עם 27 נקודות, טיילר היל חברה אליה עם 15 באחוזים רעים (6 מ-23 מהשדה).

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
סיפתח חיובי. אוסטפלד/ברני ארדוב

מי שהופתעה בביתה היא מכבי רמת חן, שירדה מנוצחת מול אליצור חולון עם 58:57 דרמטי. רמת חן הוליכה במרבית שלבי המשחק, אבל לא קלעה בחמש הדקות האחרונות. קריסמס החטיאה פעמיים מהקו בשלב קריטי למשחק. ברניס מוסבי הובילה את חולון עם דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אליצור נתניה לא התקשתה להביס את הפועל ראשון לציון 74:88, לאחר שנהנתה מיכולת שיא של השחקניות הזרות קריסטין פלורס, אשלי האוטס וג'זמין האסל. הקבוצה מעיר היהלומים פתחה פער דו ספרתי במחצית הראשונה ולא הורידה רגל מהגז עד לסיום. פלורס סיימה עם דאבל דאבל מפלצתי של 30 נקודות ו-11 ריבאונדים, האוטס סגרה 24 והאסל תרמה 23 ו-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully