וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקון לחוק הסדר ההימורים עבר פה אחד בקריאה ראשונה

הכנסת אישרה בתיקון, במסגרתו הכספים מהטוטו יועברו ישירות לאגודות ולמועדונים. לבנת: "הצעה חשובה למען טוהר המידות"

כנסת ישראל אישרה הערב (שני) פה אחד בקריאה ראשונה את התיקון לחוק הסדר ההימורים בספורט, אותו הובילה שרת הספורט לימור לבנת.

חברי הכנסת תמכו בהעברת כספי התמיכות של הטוטו ישירות לאגודות ולמועדוני הספורט בכל הענפים, זאת בניגוד למצב הקיים כיום, בו מועברים הכספים באמצעות מרכזי הספורט או האיגודים וההתאחדויות. התיקון לחוק כולל גם הוספת פרויקטים של מניעת אלימות וגזענות בספורט לפעילויות הנתמכות על ידי המועצה להסדר ההימורים בספורט והגברת השקיפות. עם אישורו בקריאה ראשונה, יועבר התיקון לחוק להכנה ודיונים לקראת ההצבעה בקריאה שנייה ושלישית.

לימור לבנת שרת הספורט. קובי אליהו
חוק חשוב. לבנת/קובי אליהו

שרת הספורט לימור לבנת אמרה על במת מליאת הכנסת: "מדובר בהצעת חוק מרכזית וחשובה ביותר למען המינהל התקין, השקיפות והבטחת טוהר המידות. מטרת התיקון בחוק היא לוודא, שכספי התמיכה מגיעים לספורט נטו ולא לעסקנים. זה יאפשר לקבוצות בכל ענפי הספורט לדעת מראש את גובה כספי התמיכה המגיעים להם וכך יוכלו לנהל את קבוצותיהם באופן מחושב ויעיל יותר. זה יאפשר לקבוצות לא רק עצמאות כלכלית, אלא גם ימנע כל ניסיון לעשות שימוש בכספים אלה כדי לצבור כוח על חשבון הקבוצות, להשתמש בהם כאמצעי לחץ עליהן או לחלקם באופן בלתי שוויוני ומפלה. אני קשובה לקבוצות הקטנות ואני אומרת להן: נדאג, שהמרכזים ימשיכו לתת לכן את השירותים הנדרשים, נמצא פתרונות. זו רפורמה חשובה, שתוביל את הספורט למקום אחר לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully