וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "זה לא היה חוסר כבוד, אבל אני מתנצל"

המיוחד עסק בתקרית עם פלגריני לפני שמינית גמר גביע הליגה של צ'לסי מול ארסנל (ג', 21:45, ס'1). יונייטד-נוריץ' (ספ'2)

הליגה האנגלית רק סיימה מחזור נוסף וכבר מחר (שלישי) יחזרו לא מעט מהקבוצות לפעילות, כאשר שמינית גמר גביע הליגה תצא לדרך עם חמישה משחקים מסקרנים. במוקד יעמוד הדרבי הלונדוני בין ארסנל לצ'לסי הלוהטות. מנצ'סטר יונייטד תנסה להמשיך בהתאוששות כאשר תארח את נוריץ'.

ווילפריד זאהה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ישחק סוף כל סוף? זאהה/GettyImages

ארסנל - צ'לסי (21:45, ספורט 1 ו-HD)

אומנם מדובר רק במפעל השלישי בחשיבותו בממלכה והרביעי בחשיבותו עבור התותחנים והבלוז, אבל דרבי זה דרבי ובטח כאשר שתי הקבוצות מובילות את טבלת הפרמיירליג. החבורה של ארסן ונגר התאוששה מההפסד בליגת האלופות עם ניצחון חוץ על קריסטל פאלאס ורגע לפני שהיא מגיעה לשבוע מטורף, שיכלול מפגשים עם ליברפול, דורטמונד ומנצ'סטר יונייטד, היא תשמח להרגיע את צ'לסי.

הקבוצה של ז'וזה מוריניו עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל 1:2 ענק ודרמטי מאוד על מנצ'סטר סיטי במשחק שנערך רק אמש, כך שהמיוחד בוודאי יעניק מנוחה לשחקני מפתח רבים וביניהם, כנראה, פרננדו טורס שפורח לאחרונה. בארסנל, ג'ק ווילשר כשיר ועשוי לשחק. סרז' גנארבי הצעיר חתם היום על חוזה חדש במועדון.

מוריניו התייחס להאשמות של מנג'ר סיטי, מנואל פלגריני, שלא אהב את החגיגות שלו אחרי שער הניצחון אמש ואף אמר שלא לחץ את ידו בכוונה. הפורטוגלי אמר: "זו אשמת צ'לסי, כי היא נתנה מנוי לבן שלי ושמה אותו מאחורי הספסל של האורחים. אני נשבע שרצתי אליו. בשנה שעברה, עם ריאל מדריד, ניצחתי את סיטי בשנייה האחרונה, החלקתי על הברכיים והרסתי את החליפה. כשהפסדתי לבאיירן השנה ברגע האחרון, הרגשתי שמישהו תקע לי סכין בגב. זה חלק מהרגשות של המשחק. אני מקווה שהם מאמינים לי ואם לא, אני מתנצל. אני לא מרגיש שזה היה חוסר כבוד מצידי".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. GettyImages
מתנצל, בערך. מוריניו/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' (21:45, ספורט 2)

השדים האדומים סופסוף מתחילים להתייצב תחת דייויד מויס והם כבר עם חמישה משחקים ללא הפסד, כולל שני ניצחונות רצופים וקאמבק גדול מול סטוק סיטי, שהזכיר את הימים היפים של פרגוסון. הכנריות ינסו לנצל את העייפות המצטברת של האלופה, שצפויה להעניק למספר שחקנים בכירים מנוחה ולהדהים באולד טראפורד. נוריץ' לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים והיא מתחת לקו האדום בליגה, כך שאולי גביע הליגה יספק מעט עדנה. מויס, שהבטיח לתת לווילפריד זאהה מעט זמן משחק, עשוי לעשות זאת הפעם.

משחקים נוספים (21:45):

לסטר סיטי - פולהאם

בירמינגהאם - סטוק סיטי

בארנלי - ווסטהאם

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully