וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי: "יש פה קבוצה עם כוח וביצים"

קפטן רומא ראה את קבוצתו רושמת את פתיחת העונה הטובה בתולדות הסרייה א'. המאמן גרסיה: "המזל הולך עם האמיצים"

גם האנשים האופטימיים ביותר ברומא לא חלמו על פתיחת עונה כזו. הג'אלורוסי הצליחו להתגבר אתמול (ראשון) על הרחקה של מייקון בדקה ה-66, לגבור על אודינזה 0:1 בחוץ ולשמור על מאזן של 100 אחוזי הצלחה מפתיחת העונה: תשעה ניצחונות מתשעה משחקים.

"מגיעות מחמאות לחבריי לקבוצה. הם הראו שיש להם תעוזה, כוח וביצים", כתב הקפטן פרנצ'סקו טוטי באתר הרשמי שלו אחרי שישב ביציע בגלל פציעה, "כולנו רומא, לא משנה נגד מי אנחנו משחקים. אני רוצה להודות גם לאוהדים שתמכו בנו נגד קבוצה שעדיין לא הפסידה בבית. ניצחון גדול".

שחקני רומא חוגגים. Paolo Giovannini, AP
פתיחת עונה חלומית. רומא חוגגת באודינה/AP, Paolo Giovannini

יובנטוס השיגה שמונה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה ב-1930-31 וב-1985-86, ורשמה תשעה בעונת 2005-06, אבל אלו נמחקו בגלל פרשת ה"קאלצ'ופולי". לפחות על הנייר, רומא שברה אתמול את השיא. ההישג נראה גדול אפילו יותר כשנזכרים שאודינזה לא הפסידה משחק בית בסריה א' מספטמבר בשנה שעברה, כלומר במשך למעלה משנה. אז יובנטוס הביסה אותה 1:4 בדרך לזכייה בסקודטו. עכשיו הגיע תורה של רומא?

המאמן רודי גרסיה סיכם: "המזל הולך עם האמיצים. אסור לשכוח שהיינו ב-10 שחקנים, למרות שזה נראה כאילו אנחנו היינו ב-11 שחקנים ואודינזה ב-10. זה ניצחון חשוב מאוד לעתיד שלנו. היינו צריכים לעבוד אפילו קשה יותר וזה ששיחקנו כדי לנצח גם בחיסרון מספרי, זה סימן טוב לקבוצה. זה ניצחון מרשים במגרש קשה".

מייקל בראדלי שכבש את שער הניצחון בדקות הסיום, הוסיף: "בסופו של דבר לקחנו שלוש נקודות שהגיעו לנו. נתנו הכול. יש פה קבוצה מלאה בנחישות ותשוקה".

שחקן רומא, מייקל בראדלי. Paolo Giovannini, AP
"קבוצה מלאה בנחישות ותשוקה". בראדלי/AP, Paolo Giovannini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully