וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "יש לנו קבוצה בריאה, יש פה קוד התנהגות"

28.10.2013 / 9:00

מגן מכבי ת"א לא ייכלל בסגל לסכנין (ב', 20:50, ערוץ 1), אבל מדגיש: "אין מרמור. כולם כאן רוצים לנצח אחד בשביל השני"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תשחק הערב (שני, 20:50) נגד בני סכנין בבלומפילד, במשחק שיסגור את המחזור השביעי בליגת העל. בקבוצה יודעים שניצחון יפתח פער של חמש נקודות מהפועל באר שבע שבמקום השני, שבוע בדיוק לפני מפגש הפסגה ביניהן בווסרמיל. במכבי עקבו אמש בדריכות אחרי הדרבי החיפאי ולאחר הפסדה המפתיע של מכבי חיפה, תוכל האלופה לפתוח הערב פער של 11 נקודות מהירוקים.

המאמן פאולו סוזה יחסר את דור מיכה שעדין לא החלים לחלוטין מקרע במפשעה וגם את יואב זיו הוותיק ששוב הושאר מחוץ לסגל. עוד לפני שידע זיו שהוא לא נכלל ב-18 שמתלבשים למשחק, הוא נשלח על ידי הקבוצה לדבר במסיבת העיתונאים לקראת משחק החזרה לבלומפילד, לאחר גלות של משחק ליגה אחד באצטדיון רמת גן בשל שזרוע חורף.

זיו נשאל האם לעובדה שהקבוצה לא שיחקה בבלומפילד בשני משחקי הליגה האחרונים (אשדוד בחוץ ורמת השרון ברמת גן, ר"ב), הייתה השפעה על הקושי בלכבוש שערים במשחקים אלה, בניגוד למשחק ההגנה שממשיך להיות טוב והשיב: "קודם כל אנחנו אוהבים לשחק בבלומפילד. לגבי משחק ההגנה, אנחנו לא מחלקים את הקבוצה לחלקים ואצלנו כל הקבוצה משתתפת במשחק ההגנה וגורמת לקבוצות אחרות בקושי להגיע למצבים נגדנו. בצד השני כולם צריכים להשתתף במשחק ההתקפה. אני גם חושב שבמקרה של פרנקפורט זו יריבה מאוד חזקה, ונגד רמת השרון זה היה מול קבוצה שצופפה מאוד. אנחנו צריכים לסגל את עצמנו לכל תנאי וליצור יותר מצבים וגם להבקיע מהם".

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יראה את המשחק מהיציע. זיו/יוסי ציפקיס

המגן הוותיק נשאל לגבי התחושות הפרטיות שלו בשבועות האחרונים, כאחד שהתנודות לגביו בין היציע הספסל וההרכב, הן מהחזקות שיש במועדון והשיב: "נקודת המבט שלי היא כמו של כל שחקן שרוצה לשחק בכל משחק. אבל מהצד השני יש את נקודת המבט של המאמן והמועדון, כאשר הצוות המקצועי מכין את הקבוצה לכל משחק במטרה לצאת עם שלוש נקודות. לכל משחק יש תכנית משחק שונה, לפעמים יש שחקנים שמתאימים לתכנית כזו ולפעמים לאחרת".

זיו שפתח כמגן ימני במשחק נגד רמת השרון, נשאל האם זה נותן לו סיכוי לפתוח גם הערב ולהפוך לשחקן הרכב במכבי וענה: "לא. אני יכול לשחק במגוון תפקידים, אבל יש לנו כאן 23 שחקנים שכל אחד מהם יכול להיות שחקן הרכב, או לא לשחק בכלל באותה מידה".

"הייתי במכבי גם בתקופה פחות טובה או לא נעימה כשהסתכלנו איך אנחנו מאבדים את הצמרת ונכנסים ללופ רע ולא מצליחים לצאת ממנו, בגלל תופעות של מרמור שיצאו החוצה. כיום, כשיש כאן קבוצה בריאה שבה באמת כולם רוצים לנצח אחד בשביל השני, מונעים את הדברים האלה. יש קודים של התנהגות שצריך לעמוד בהם ולא לקחת את התסכול או המרמור למקומות שליליים. כל עוד זה נשאר בגדר רצון לשחק ולבוא לכל אימון ומשחק בשביל להוכיח את זה על המגרש, אז זה בסדר גמור וזה מה שעושה קבוצה בריאה".

זיו יודע שמצפה לחבריו משחק לא קל נגד בני סכנין: "יש לנו צוות שרואה את המשחקים של סכנין והם מנתחים את המשחקים שלהם, לא רק נגד הפועל תל אביב ומכבי חיפה. סכנין זו קבוצה מצוינת שלא מרבה לספוג שערים ויש להם חוליית התקפה מאוד מהירה ומסוכנת. ברור שנגדנו הם ישחקו מעט אחרת, בניגוד למשחקים נגד קבוצות אחרות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully