וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטל: "היה לי קשה עם שריקות הבוז שספגתי העונה"

סבסטיאן פטל המשיך את השליטה בפורמולה 1, והודה: "אם הייתי אוהד, אולי גם לי היה נמאס שאותו נהג מנצח שוב ושוב"

נהג רד בול סבסטיאן פטל זוכה במרוץ הודו ואליפות העולם. רויטרס
אלוף. פטל/רויטרס

סבסטיאן פטל הוכתר היום (ראשון) בפעם הרביעית ברציפות כאלוף העולם בפורמולה 1, אבל חשף לאחר מכן שעברה עליו שנה לא קלה. פטל, בסך הכול בן 26, ניצח במירוץ הודו והבטיח את האליפות שלו ושל רד בול, הצטרף לחואן מנואל פנג'יו ומיכאל שומאכר כיחידים בהיסטוריה שעשו זאת ארבע פעמים רצוף, אבל הבין למה לאורך העונה הוא ספג לא פעם שריקות בוז מהיציעים.

פטל, שבהודו עמד בפעם ה-41 בקריירה בפול פוזישן, המשיך את הדומיננטיות המוחלטת של רד בול, שלא תמיד מצאה חן בעיני האוהדים. "זו לא הייתה עונה קלה, למרות שלאנשים מבחוץ זה נראה כאילו זה היה בידיים שלנו", אמר פטל, "זה יה קשה מאוד מבחינתי לקבל שריקות בוז, למרות שלא עשיתי שום דבר רע. להתגבר על זה, ולספק תשובות על המסלול, מסב לי גאווה גדולה".

פטל, ששמע את הקריאות נגדו בעיקר בבלגיה, סילברסטון ןקנדה, הרחיב אחרי זה: "זה כאב לא לקבל את קבלת הפנים שאתה מצפה לה, אבל במקביל אני חכם מספיק כדי להבין מאיפה זה מגיע. אני לא מאשים אותם. אולי אם אני הייתי אוהד של מקלארן או פרארי או שאר הקבוצות המסורתיות, לא הייתי אוהב שאותו בחור מנצח שוב ושוב.

"אבל אני חושב שהדבר הכי חשוב זה לקבל את הכבוד וההערכה מהאנשים שאני מכיר ומאלה שאני מתחרה נגדם. אני מרגיש את הכבוד מהנהגים בסבב, ואין ספק שצריך לעבוד קשה כדי להרוויח את זה. קשה לאוהדים להבין מה קורה מאחורי הקלעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully