וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "נצטרך לעצור את המפולת אפילו עם תיקו"

27.10.2013 / 19:02

בקבוצה מנסים להתנחם בבני יהודה אחרי תצוגת הנפל נגד הפועל ת"א: "כרגע אין פתרונות אבל משחק אחד משנה הכול"

one

בהפועל ניר רמת השרון היו משוכנעים שאחרי המשחק הלא רע יחסית נגד מכבי תל אביב ברמת גן הם יוכלו לצבור לפחות נקודת ליגה ראשונה נגד הפועל תל אביב אמש בגרונדמן. הפתיחה הרעה והתבוסה שלאחריה הכניסו את כל המועדון לשבר בסיום המשחק, כאשר אף אחד לא רואה כרגע איך יוצאים מהמצב הזה.

גורם במועדון אמר היום: "אנחנו עם שבעה הפסדים משבעה משחקים, ספגנו עשרים גולים והבקענו שניים ומה שמדהים שזה משקף, אנחנו לא במשחק ולא מצליחים לתת פייט ראוי וזה מה שמלחיץ יותר מהכול. ככה אנחנו בדרך הבטוחה ללאומית".

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
איך יוצאים מהמשבר? חיים שאבו/ברני ארדוב

שחקנים הוסיפו ואמרו: "המשכורות וכל מה שמסביב מפריע אבל כשעולים לדשא שמים את הכול בצד. מה שקורה כרגע זה שכולנו גומרים לעצמנו קריירות כשחקני ליגת על. אם נמשיך ונרד בצורה הזאת מי יסתכל עלינו? גם אם נגזר עלינו לרדת, כל אחד צריך להביא מעצמו משהו אחר אחרת יהיה קשה לנו למצוא פרנסה בעונה הבאה, ברמת השרון או במקום אחר".

בשבוע הבא תצא הקבוצה לסכנין ובמועדון אומרים כי "עם ההתלהבות של סכנין והמהירות של ההתקפה זה משחק לא פחות קשה ממכבי והפועל תל אביב. עוד מכה אחת כזאת ואולי גם את טיפת האמונה שנשארה אנשים כאן ייאבדו. כמו שבני יהודה עצרה את רצף ההפסדים אחרי חמישה משחקים עם תיקו, זה מה שאנחנו צריכים כדי להתחיל ולנסות להרים את הראש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully