וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "היינו יכולים להשיג את התוצאה הזו גם בטדי"

26.10.2013 / 21:00

חלוץ הפועל תל אביב פרק הרבה לחץ. בן שמעון: "מעולם לא אוריד ציפיות מקבוצה שאני מאמן". שאבו: "אין לי הסברים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ימים לחוצים שהגיעו אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים, הפועל תל אביב הוציאה הערב (שבת) את העצבים על הפועל ניר רמת השרון האומללה והביסה אותה 0:5 במשחק שפתח את המחזור השביעי בליגת העל. והאדומים עשו זאת עם עם משחק נהדר של איתי שכטר. חלוץ הפועל תל אביב בישל שני שערים, לגילי ורמוט (12) ולעומר דמארי (26), והתכבד בשלישי (38), ברביעי (73) ובחמישי (83). קונצרט אישי.

"היינו יכולים השיג את התוצאה הזו גם בטדי, אבל לא השכלנו להבקיע שם ובגלל זה קיבלנו את השער. אני שמח שהבקעתי, אבל אנחנו עם הרגליים על הקרקע, נמשיך לעבוד קשה. אני מקדיש את הניצחון הזה לשני שחקנים אצלנו שחוגגים יום הולדת, בוריס קליימן וליאור לוי, ולאישתי ולילד שלי, שעברו תקופה לא קלה איתי".

"ידעתי שאצטרך להתמודד עם לחץ", המשיך שכטר. "אני מקבל ביקורת באהבה אם אני לא משחק טוב, אבל לפעמים הביקורת מונעת מאינטרסים. גם בטדי היה לי משחק טוב, אבל הכדורים לא נכנסו".

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב עם רועי גורדנה. ברני ארדוב
"אני מקבל ביקורת באהבה אם אני לא משחק טוב, אבל לפעמים הביקורת מונעת מאינטרסים" שכטר/ברני ארדוב

המאמן המנצח רן בן שמעון: "אני מאושר. היה חשוב לנו המשחק הזה, אבל צריך לזכור שזו אותה קבוצה שעשתה חיים קשים למכבי תל אביב, ככה שאי אפשר לזלזל בה. רצנו, נהנינו והיה חשוב שניראה טוב. יש משחקים שאם היינו מתחילים אותם כמו הערב, הם היו נגמרים אחרת. באנו מאוד מוכנים, מאוד ממוקדים".

על איתי שכטר אמר בן שמעון: "בשבועיים-שלושה האחרונים איתי זז קצת הצדה. זו העבודה הקשה שהוא עשה, אתם רואים רק את הפירות". על המשך העונה אמר המאמן: "הפועל תל אביב תהיה קבוצת צמרת העונה, כי יש לנו קבוצה טובה ואיכותית. אני לעולם לא אוריד ציפיות מקבוצה שאני מאמן".

השוער בוריס קליימן, היום בן 23, כתב בפייסבוק: "איזה כיף, ניצחון ענק! עכשיו אפשר לחגוג כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"היה חשוב לנו המשחק הזה, אבל צריך לזכור שזו אותה קבוצה שעשתה חיים קשים למכבי תל אביב, ככה שאי אפשר לזלזל בה". בן שמעון/ברני ארדוב

חיים שאבו סיכם באכזבה: "היה משחק חלש מאוד שלנו. ננסה להרים את החבר'ה אבל זה ייקח זמן. אני מאמין שהחבר'ה יודעים בפני מה הם עומדים. אין לי הסבר למה שהיה היום". על ההרחקה של אפרים טאקה, והעובדה שהשחקן קילל בדרכו לחדרי ההלבשה את הקהל אמר שאבו: "אלה דברים שייפתרו בתוך המועדון. זה קורה בכדורגל וזה יטופל".

- חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"היה משחק חלש מאוד שלנו. ננסה להרים את החבר'ה אבל זה ייקח זמן". שאבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully