וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה 0:5 את בטיס

הילד אוליבר טורס כבש אחרי 12 שניות, דויד וייה (צמד), דייגו קוסטה וגבי הוסיפו לקולצ'ונרוס שהתקרבו לברצלונה בפסגה

המחזור העשירי בליגה הספרדית יצא לדרך כבר ביום שבת, שם כל העיניים היו נשואות למפגש הענקיות בין ברצלונה לריאל מדריד, אבל היום (ראשון) נמשך המחזור כשאתלטיקו מדריד חזרה לנצח וצימקה את הפער מברצלונה בפסגה עם 0:5 גדול על ריאל בטיס. עוד לפני כן נתנה גם ויאריאל הצגה, הביסה את ולנסיה 1:4 והתבססה במקום הרביעי. ריאל סוסיאדד השיגה ניצחון נאה 0:3 על אלמריה. בהתמודדות שפתחה את היום סביליה ניצחה את אוסאסונה 1:2.

אוליבר טורס שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
כבש שער בכורה אחרי 12 שניות/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל בטיס 0:5

אחרי שראתה את ברצלונה מנצחת את ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול ומגדילה ממנה את הפער בפסגה, אתלטיקו עלתה נחושה למשחק הזה כדי להיצמד שוב לקטלאנים ולשכוח מההפסד לאספניול ועשתה זאת בסטייל עם הצגה גדולה בויסנטה קלדרון.

הפתיחה של הקולצ'ונרוס הייתה פשוט מהממת. אוליבר טורס בן ה-18 קיבל מדייגו סימאונה את חולצת ההרכב לראשונה בקריירה שלו וכבש אחרי 12 שניות בלבד (!). אתלטיקו דחפה את הכדור קדימה במהירות עם שריקת הפתיחה. דייגו קוסטה קיבל את הכדור סמוך לרחבה ואיבד אותו, אבל הגנת בטיס לא הרחיקה טוב והכדור הגיע לקוקה שבישל מצד שמאל לטורס, שנותר לא מכוסה ובעט פנימה. יתרון בזק לקולצ'ונרוס. בדקה ה-52 אתלטיקו כבשה את השני שלה ומי שהיה חתום על השער הוא דויד וייה ששבר בצורת ארוכה. פליפה לואיס המגן השמאלי הצטרף להתקפה, ביצע דאבל פס עם קוקה ומצד שמאל הרים מדויק לראשו וייה שנגח לפינה הרחוקה. 0:2 לאתלטיקו.

ארבע דקות בלבד חלפו עד שוייה התכבד בשני שלו ובשלישי של קבוצתו. החלוץ שהגיע בקיץ מברצלונה ניצל טעות בהגנת בטיס, הטעה את המגן שלו וברגל שמאל בעט פצצה לרשת. בדקה ה-65 המשיך דויד וייה עם ההצגה שלו, הפעם עם בישול נהדר לדייגו קוסטה שהשתלט על כדור עומק ובעט ברגל שמאל לפינה הרחוקה כדי לכבוש את שער הליגה ה-11 שלו בעשרה משחקים. עמוק בתוספת הזמן נעץ גבי את המסמר החמישי אחרי שקיבל ריקושט מהגנת בטיס ובעט לרשת. 0:5 גדול לאתלטיקו שצימקה את הפער מברצלונה המוליכה לנקודה בלבד בפסגה בעקבות ההצגה הזו. עבור בטיס זה היה הפסד ליגה שלישי ברציפות והיא כבר מתחת לקו האדום.

שחקן ויאריאל, ג'יובאני דוס סנטוס. GettyImages
מוליך את ויאריאל לעונה חלומית. דוס סנטוס/GettyImages

ויאריאל - ולנסיה 1:4

ניצחון מרשים לצוללת הצהובה בדרבי הוולנסיאני, כזה שהבטיח לשחקנים של מרסלינו לפחות עוד שבוע במקום הרביעי. ולנסיה לעומת זאת, אי שם במקום העשירי עם 13 נקודות, שבע פחות מיריבתה העירונית. ג'יובאני דוס סנטוס כיכב עם צמד (49 ו-84) ובישול לאיקצ'וקו אוצ'ה (17). הרנן פרס השלים את החגיגה (22). ריקרדו קוסטה צימק זמנית ל-3:1 בדקה ה-63.

סביליה - אוסאסונה 1:2

ניצחון חשוב לקבוצה של אונאי אמרי, שלא היתה יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות בבית נגד היריבה מהתחתית. אוסאסונה לעומת זאת, נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון. הצרות של הקבוצה מפמפלונה החלו בדקה ה-35, כשהמגן הימני דאמיה ביצע עבירה על קווין גאמיירו שהיה בדרכו לשער, וראה כרטיס אדום. סביליה הצליחה לנצל את היתרון המספרי במחצית השנייה: איבן ראקיטיץ' קבע 0:1 בדקה ה-55 אחרי בישול של סטפן מ'ביה והקמרוני הוסיף לעצמו בישול שני כעבור 20 דקות, הפעם לחיירו בן ה-20. אוריול ריירה רק צימק בדקה ה-87.


ריאל סוסיאדד - אלמריה 0:3
לסוסיאדד: אנטואן גרייזמן (13 ו-50), חוסה אנחל (85)

שחקן סביליה, איבן ראקיטיץ'. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
כבש את הראשון של סביליה. ראקיטיץ'/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully