וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "בני יהודה לא שווה את המקום בו היא נמצאת"

27.10.2013 / 12:18

הזהובים מתחת לקו האדום והבלם מרוצה שרצף ההפסדים נעצר. על היריבה הבאה, בית"ר: "אין משחק קל בשבילנו, בטח לא בטדי"

one

בני יהודה, שעדיין מסובכת בתחתית הטבלה ומדורגת מתחת לקו האדום, הצליחה לבלום אמש (שבת) את שרשרת חמשת ההפסדים הרצופים, כאשר סיימה בתיקו 0:0 את משחקה הביתי נגד הפועל רעננה. השחקנים של דרור קשטן שוב לא הרשימו, אך בניגוד לחמשת המשחקים האחרונים השכילו לסיים 90 דקות בלי לספוג שער, הודות ליכולת טובה של השוער דלה איינוגבה ושיפור במשחק חוליית ההגנה.

בקבוצה הביעו כמובן שביעות רצון מבלימת רצף ההפסדים, אם כי עדיין קשה להתלהב מהיכולת שהפגינו השחקנים, מול יריבה נוחה יחסית במגרש בשכונת התקווה. בשבת הקרובה יצאו הזהובים למשחק חוץ קשה בטדי נגד בית"ר ירושלים, ומעניין יהיה לראות האם תהיה המשכיות לצבירת הנקודות.

ביום רביעי יתקיים בבית הדיון העליון של ההתאחדות דיון בערעור הקבוצה, בגין הקנס הכספי שספגה בעקבות הקריאות הגזעניות שהושמעו מול מכבי פתח תקוה.

עוז ראלי, לירוי צעירי (במרכז) שחקני בני יהודה. קובי אליהו
שוב לא הרשימו. שחקני בני יהודה במשחק מול רעננה/קובי אליהו

"הוצאנו תיקו אחרי חמישה הפסדים רצופים והצלחנו לעצור קצת את התקופה הלא טובה שהייתה לנו", אמר הבלם גל כהן בסיום המשחק. "דווקא בתקופה הקשה הזאת, כשאנחנו נראים לא הכי טוב, אני מאוד מאמין בשחקנים ובקבוצה. השחקנים בבני יהודה יודעים מה הם שווים ואנחנו בטוחים שנצא מהמצב הזה. זה חודש וחצי שהדברים לא הסתדרו לנו, אבל דווקא בשעה קשה זו, אנחנו מאמינים בעצמנו".

הבלם התייחס לתוצאה נגד רעננה: "קודם כל לקחנו נקודה, וזה כבר שונה מהמשחקים שהיו. התיקו לגמרי שיקף את המשחק ושוב אני חושב שלמרות המצב הלא סימפטי אנחנו נצא מזה. יש לנו חלק הלבשה חזק ואני חושב שזה הדבר היחיד שיוציא אותנו מזה, כולנו יחד במצב הזה וגם נצא ממנו יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אאודיס שחקן הפועל רעננה לפני גל כהן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
"למרות המצב הלא סימפטי אנחנו נצא מזה". גל כהן מול אאודיס/קובי אליהו

"בטוח שהמקום שלנו בטבלה הוא לא המקום הריאלי של בני יהודה, אבל עם תוצאות קשה להתווכח והרווחנו את המקום בתחתית ביושר. אני מאמין שבסוף השנה נסתכל אחורה ונגיד שהיה לנו חודש וחצי לא טוב בתחילת העונה ונוכל לחייך בסיום העונה. אני בטוח שנצליח ושגם הקהל יחזור לעודד והכל יהיה בסדר".

לקראת המשחק בטדי בשבת הוסיף כהן ואמר: "אין משחק שהוא קל בשבילנו, גם רעננה בבית, בשכונה, זה לא קל, אז בטח בית"ר ירושלים בטדי. הכול קשה ואנחנו יודעים שאנחנו לא שווים את המקום שבו אנחנו נמצאים. לדבר ולהאמין זה לא מספיק, אנחנו צריכים להוכיח ולעבוד במגרש, ואני מקווה שהתוצאות יגיעו כבר בשבת הקרובה בטדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully