וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "בתקשורת כותבים את מה שממלא את הדף"

27.10.2013 / 11:14

במכבי תל אביב לא אוהבים את הביקורת על החולשה של הכוכב האדום. ניקולה וויצ'יץ': "אנחנו עדיין לא מספיק טובים"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

לאחר שהשיגה ניצחון ביום חמישי האחרון מול הכוכב האדום בלגרד, מכבי תל אביב תנסה להציג יכולת טובה גם בליגה הישראלית ,כשתפגוש מחר (שני, 20:45, ספורט 5+ לייב) את עירוני נס ציונה. בקבוצה ממשיכים לבדוק את האפשרות לבצע שינויים במצבת השחקנים, כשהמנכ"ל אלי דריקס כבר הודה כי "הסגל הרחב לא יישאר כפי שהוא".

בתוך כך, יוגב אוחיון, שסובב את הקרסול במשחק האחרון, מקבל טיפולים וטרם ברור אם ישותף מחר.

ג'ו אינגלס, אחד השחקנים הבולטים במשחק היורוליג האחרון של הצהובים, אמר לוואלה! לספורט: "זה לא רק אני. יש לנו קבוצה טובה מאוד, קבוצה גדולה עם המון שחקנים שיכולים לעלות על הפרקט וכל אחד יכול לבלוט בערב נתון. כל אחד נתן משהו במשחק הזה, היו שבעה שחקנים שסיימו בקבוצה שלנו עם ספרות כפולות, כולם שיחקו טוב בהגנה. הראינו איך נרצה לשחק עד סוף העונה".

שחקן מכבי תל אביב, ג'ו אינגלס. ברני ארדוב
לא אוהב את הביקורת. ג'ו אינגלס/ברני ארדוב

אינגלס התייחס להתאקלמותו בקבוצה: "אני נהנה בזמן שלי כאן, זה מועדון נהדר לשחק עבורו, עם מאמן מצוין וחברים לקבוצה נהדרים. אני פשוט נהנה לשחק כאן ואני מקבל דקות משחק העונה".

כמעט בכל משחק עד עכשיו לא התחלנו את המשחק אינטנסיבי ונגד הכוכב האדום עשינו את זה", אמר אינגלס. "קלענו גם כמו שצריך. נהנינו על המגרש. היה חשוב לנו אחרי שהיה לנו משחק צמוד מול חיפה נציג יכולת טובה. שחורציאניטיס קיבל כדורים בפנים וכך גם שון ואני גאה בשניהם ואיך שהם שיחקו, הם נלחמו וכך גם שאר השחקנים".

האוסטרלי ממאן להתרגש מהביקורות על כך שבלגרד היוותה יריבה חלשה: "אם אנשים רוצים להגיד את זה - שיגידו. בלגרד היא קבוצה טובה מאוד, יש שם שחקנים טובים. בתקשורת כותבים את מה שממלא את הדף, זה לא מפריע לנו".

מנהל הקבוצה, ניקולה וויציץ' הוסיף: "היינו צריכים את הניצחון הזה, בייחוד לאחר הלחץ שהיה בשבועות האחרונים, עם הפציעות, העליות המורדות בשבועות האחרונים. אבל אנחנו מודעים לזה שאנחנו עדיין לא ברמה שאנחנו צריכים להציג, אבל בהחלט רוצים להציג משחק קבוצתי ואסיסטים כמו בניצחון על בלגרד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניקולה וויצ'יץ', דיוויד בלאט, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו עוד לא ברמה גבוהה מספיק". וויצ'יץ'/ברני ארדוב

בעקבות התקרית עם הכוכב האדום בלגרד, הסרבים שלחו מכתב רשמי מכבי תל אביב, בו נכתב בין היתר: "אנו מעריכים את המאמצים שלכם ומקבלים את ההתנצלות. אנו שמחים שתעשו כל שביכולתכם כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו. אנו מעוניינים ששני המועדונים ישמרו על מערכת יחסים טובה ויודעים שכך גם אתם".

בכוכב האדום זעמו, מכבי תל אביב מיהרה להתנצל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully