וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מימון: "פספסנו צ'אנס לקחת את כל הנקודות"

27.10.2013 / 10:37

באשדוד התאכזבו מהיתרון שנשמט ב-2:2 עם באר שבע: "עם קצת מזל, יכולנו לנצח". חומרת פציעתו של דוידוב תיבדק

one

מ.ס.אשדוד רשמה אמש (שבת) משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, לאחר שסיימה בתיקו 2:2 נגד הפועל באר שבע מצמרת ליגת העל. האכזבה באשדוד בסיום היתה עצומה, שכן השחקנים של ניר קלינגר שמטו יתרון מבטיח של 0:2 והסתפקו בסיום בנקודה אחת בלבד. אשדוד עדיין לא נוצחה בביתה, לאחר ארבעה משחקים שאירחה באיצטדיון הי"א ומאזנה עומד על שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, מול שתי המובילות מכבי תל אביב והפועל באר שבע.

אשדוד מדורגת כעת במקום ה-10 עם שמונה נקודות בלבד ובשבוע הבא תצא למשחק חוץ לא פשוט, נגד מכבי פתח תקוה המדורגת גם היא בתחתית, באיצטדיון המושבה.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים שער. מגד גוזני
אכזבה גדולה. שח'קני אשדוד/מגד גוזני

הקשר אלכסנדר דוידוב שנפגע בפניו והוחלף בדקה ה-50 וככל הנראה סובל משבר באפו, ייבדק במהלך היום כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

"הייתה לנו פתיחה טובה מאוד ופספסנו צ'אנס לקחת את כל הנקודות", אמר הבלם הוותיק שי מימון ששיחק אמש בעמדת המגן הימני. "אבל צריכים להסתכל על חצי הכוס המלאה כי למרות שבאר שבע קבוצה מצוינת עמדנו מולם שווים, ועם קצת מזל יכולנו לקחת את כל הנקודות וחבל".

מימון התייחס לכך שפתח לראשונה העונה בהרכב ואמר: "זה לא הפתיע אותי כי ניר תרגל אותי במהלך השבוע ובאתי מוכן והרגשתי טוב מאוד. אני אשקר אם אגיד שלא קשה להיות על הספסל, כי השאיפה שלי זה לשחק ולחזור למרכז העניינים, כי אני לשם אני שייך ועם עוד עבודה קשה, אני מאמין שאגיע לשם".

הבלם התייחס למאזן משחקי החוץ העומד עד כה על שלושה הפסדים והוסיף: "במשחק הבא נקווה לשבור את רצף ההפסדים. היו לנו משחקים בחוץ שסבלנו מחוסר מזל ואני מקווה שהשבוע נשבור את הרצף הזה". על המפגש הקרוב מול מכבי פתח תקוה קבוצתו לשעבר אמר הבלם: "אני מרגיש מחויבות לקבוצה הזו כי הייתי שם בעונה שירדנו ליגה, אבל אני לא אבוא כדי להתקזז איתם, כי בשבת אני אבוא לשחק בשביל אשדוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully