וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלורד מייקל לוי במשא ומתן לרכישת הפועל תל אביב

איש העסקים היהודי-אנגלי בן ה-69, שתורם במשך שנים למוסדות ישראלים ונחשב לאיש המקורב ביותר לראש הממשלה לשעבר טוני בלייר, מנהל מגעים לקניית האדומים. ב-2006 נעצר בפרשת קבלת תארי אצולה תמורת הלוואות למפלגת הלייבור. גורם: "שלושה אנשי עסקים רציניים מתעניינים"

one

האם נמצא רוכש להפועל תל אביב? על פי מקורות בקבוצה, האדומים מנהלים משא ומתן עם איש העסקים היהודי-אנגלי, לורד מייקל לוי, והוא זה שאמור לרכוש את המועדון על פי מקרובים לעסקה. לוואלה! ספורט נודע כי לפני כחודש הגיע לוי לארץ כאורחו של חיים רמון ואף הגיע לאחד המשחקים בבולמפילד. למעשה כבר אז החל המשא ומתן עימו על רכישת הקבוצה ועל פי מקורבים לעסקה, המשא ומתן התקדם, אך עדיין לא הבשיל לכדי הבנות.

עוד מספרים בהפועל כי רמון ומשה תאומים ניהלו עם לוי מגעים שנתקעו בשלב מסוים, ולכן השניים עירבו השני את חבר הדירקטוריון עידו חג'ג' והוא יחד עם איש העסקים מני וייצמן המשיכו במשא ומתן. בקבוצה טוענים שעדיין ייתכן ואנשי עסקים אחרים ירכשו את הקבוצה, ועדיין אין כל אישור רשמי למגעים עם הלורד האנגלי.

גורם המעורב בעסקה אמר בתגובה לידיעה: "כרגע עוד אין משא ומתן מתקדם עם אף אחד. יש שלושה אנשי עסקים רציניים שמעניינים וכבר קיבלו נתונים על המועדון, אבל רוכש רציני עדיין אין, ואנחנו מקווים שבימים או בשבועות הקרובים תהיה התקדמות משמעותית עם אחד מהם שתבשיל לכדי מכירת המועדון".


בטטת הכורסה על הדילמה שבין הפועל תל אביב לקלאסיקו

שכטר בסיום: "היינו יכולים להשיג את התוצאה הזו גם בטדי"

הלורד מייקל לוי. AP
היה האדם הכי קרוב לטוני בלייר. מייקל לוי/AP

לוי בן ה-69 הוא רואה חשבון בהשכלתו, וחבר במפלגת הלייבור, שעשה את הונו בעסקי המוזיקה, ותרם במשך שנים למוסדות ישראלים רבים. הוא משמש כפטרון של כבוד באגודה היהודית בקיימברידג' וכחבר במועצה הבינלאומית של מרכז פרס לשלום, ועד הקיץ האחרון הוא החזיק בוילה בהרצליה פיתוח, אותה מכר ב-23.3 מיליון שקל.

לאורך השנים הוא נחשב לאדם הקרוב ביותר לראש הממשלה לשעבר טוני בלייר, ואף שימש כיועצו המיוחד למזרח התיכון, עד שב-2006 השניים הסתכסכו בעקבות מעצרו של לוי בפרשת "מזומן תמורת תארים", בה הואשמה מפלגת הלייבור שקיבלה הלוואות מאנשי עסקים בתמורה לקבלת תארי אצולה ומינויים לבית הלורדים הבריטי, במסגרתה נחקר גם בלייר עצמו, אך בסופו של דבר לא הוגשו כתבי אישום בפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברנקו איליץ', גילי ורמוט, רועי גורדנה שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
"בוריס הרוויח את המקום שלו". איליץ'/ברני ארדוב

בגזרה המקצועית הייתה אתמול שביעות רצון גדולה מהתבוסה שהנחילה הקבוצה לרמת השרון (0:5). אומנם בהפועל יודעים כי מדובר ביריבה חלשה, אך אמרו אתמול: "גם נגד קונוסים קשה להבקיע חמישה שערים. הצגות כאלה כמו של שכטר יחזירו את הביטחון לו ולכל הכל השחקנים וזה הדבר הכי חשוב שקיבלנו במשחק".

"אפשר לשחק רגוע יותר כשכובשים כבר בהתחלה", אמר הבלם ברנקו איליץ' אחרי המשחק. "ממש לא הגיע לנו להפסיד נגד בית"ר וגם שם שיחקנו טוב, אבל לא הצלחנו לכבוש. מבחינתי זה עבר ואנחנו צריכם להסתכל קדימה. אם נשחק כמו במחצית הראשונה, אז נצליח".

איליץ' עוד מאמין שאפשר לרוץ גבוה בצמרת: "מבחינתי באתי לכאן כדי לזכות באליפות. לא הכרתי את הליגה קודם, ואני חושב שהפועל היא הקבוצה הגדולה בישראל. לצערי, פתחנו לא טוב את הליגה והפסדנו נקודות במשחקים הראשונים, אבל העונה עוד ארוכה. אז יש לנו עוד סיכוי ואני מאמין עוד שאפשר לזכות באליפות. יש עוד הרבה משחקים עד לסיום העונה".

לסיום פרגן הבלם לבוריס קליימן: "אני לא זה שמקבל את ההחלטות, אבל אני יכול לומר שיש לנו שני שוערים טובים מאוד. בוריס קיבל הזדמנות מהמאמן והוא עושה את העבודה מצוין והרוויח את המקום שלו. דני עמוס הוא שוער שני עכשיו והוא יצטרך לחכות להזדמנות שלו".

אם יש מקום לדאגה קטנה בהפועל הוא רועי גורדנה. הקשר סובל מרגישות בגיד במפשעה והוא אמור לנוח בימים הקרובים ולקראת סוף השבוע יחזור להתאמן כרגיל. בהפועל מאמינים שהוא יהיה כשיר, אך אם הכאבים לא יחלפו הוא עשוי לא להיכלל בבסגל מול הפועל עכו ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully