וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "שבכר יתעסק בלהביא קהל לקבוצה שלו"

27.10.2013 / 13:19

שחקני מכבי פ"ת יצאו להגנת סיני: "כנראה שק"ש לא אטרקטיבית". המועדון יעמוד לדין בגלל מחסור בסט תלבושות

one

עוד לפני המשחק אמש (שבת) בקרית שמונה אמרו בפתח תקוה כי מדובר במבחן גדול עבור המאמן משה סיני. במועדון רצו לראות האם הקבוצה חוזרת לשחק כדורגל אטרקטיבי ללא קשר לתוצאה. "וזה בדיוק מה שקרה", אמרו במועדון בסיום ה-0:0. "הקבוצה שיחקה את הכדורגל שרצינו לראות. היו חסרים לנו מספר שחקנים חשובים וסיני ידע בדיוק איך לתמרן". עומר גולן פתח על הספסל לאחר שסיני התייעץ איתו לגבי רמת הכשירות שלו למשחק. מרואן קבהא שלא שותף אמור לנוח מספר ימים ואז יחזור לאימונים מלאים. מי שסחט את מירב המחמאות היה כמובן השוער המחליף צחי גיגי, שצפוי להמשיך בין הקורות גם במשחק נגד מ.ס אשדוד בשבוע הבא.

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה כובש לפני לנדרי מולמו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור להרכב מול אשדוד. עומר גולן/ברני ארדוב

לקראת סיום המשחק נרשמה תקרית בין חגי גולדנברג לבין דושאן מאטוביץ' מקרית שמונה. גולדנברג עשה עבירה על אחד משחקני קריית שמונה ותפס את הכדור, מאטוביץ' כעס על כך שזה לא איפשר לחדש את המשחק ודחף אותו. גולדנברג ניסה להגיב, אך התקרית נמנעה. תקרית נוספת, מילולית אמנם, התרחשה בסיום כאשר סיני הגיב בזעם על דבריו של ברק בכר כאילו הקבוצה שלו מבזבזת זמן. שחקנים בקבוצה יצאו בסיום להגנתו של המאמן: "שבכר יתעסק בקבוצה שלו ובאיך הוא מביא יותר מכמה עשרות אוהדים למגרש בקרית שמונה. כנראה שהקבוצה שלו לא אטרקטיבית".

אגב, שופט לירן וקסברגר המשחק ציין בדוח השיפוט שלו כי הקבוצה הגיעה עם שתי תלבושות בלבד למשחק, ולא עם שלוש, כפי שמתחייב על פי התקנון, מה שאמור להוביל את הקבוצה לבית הדין ולספיגת קנס מזערי. הסיבה לציון הדבר בדוח נובעת מבקשת וקסברגר להחליף את התלבושת הלבנה שאיתה פתח תקוה רצתה לעלות לשדה בתלבושת אחרת, עקב רצונה של קריית שמונה לשחק בלבן. פתח תקוה הציגה תלבושת נוספת, אך מכיוון שהשרוולים על החולצה היו לבנים השופט ביקש מהם להציג את הסט השלישי. מכיוון שלא היה בידיה, קריית שמונה התבקשה לשחק בשחור ולכן פתח תקוה תעמוד לדין.

ויקטור מרעי שהושעה בשבוע שעבר יגיע הבוקר למתקן האימונים לשיחה עם המאמן משה סיני, לאחריה אמור המאמן לאפשר לו להתאמן עם הקבוצה, לא לפני שינזוף בו על התנהגותו. כזכור, מרעי כבר התנצל בפני עומר גולן על התקרית עימו והבין שטעה כשנכנס למשחק מול מכבי חיפה תוך שהוא מדלג על התדרוך של מאמנו. גולן צפוי לפתוח במשחק הקרוב נגד אשדוד. דני פרדה צפוי לחזור לספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully