וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הם באו לבזבז זמן". משה סיני: "זו חוצפה"

26.10.2013 / 21:55

מאמן עירוני קרית שמונה התלונן לאחר התיקו המאופס, מאמן מכבי פתח תקוה הגיב: "על מה הוא מדבר?". מחמאות לגיגי

one

אכזבה גדולה נרשמה בעירוני קרית שמונה הערב (שבת) לאחר משחק חלש מאוד ב-0:0 מול מכבי פתח תקוה. חניכיו של ברק בכר שמטו שתי נקודות יקרות במשחק בו הקבוצה הצפונית הייתה פייבוריטית ברורה. במשחק עצמו נפצע וובה בראון והוחלף, ובימים הקרובים תתברר חומרת הפציעה שלו.

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. קובי אליהו
בעיצומו של תהליך. ברק בכר/קובי אליהו

מאמן קרית שמונה ברק בכר אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב מהתיקו הזה. ידענו שזה יהיה משחק שונה כי פתח תקוה יבואו לצפוף ולבזבז את הזמן. הגענו למצבים שיכולנו להפוך את המשחק ליותר קל, אבל לא עשינו את זה ואז הלחץ גובר. יכולנו גם להפסיד את המשחק הזה ככה שזה מאחורינו ואנחנו מסתכלים כבר על השבוע הבא. יכולנו לנצח, אבל אנחנו באמצע תהליך והדרך עוד ארוכה".

בכר התייחס גם לבזבוזי הזמן של האורחים: "מציק לי שיש בזבוזי זמן , שיחקנו מעט מאוד בנטו, אבל השופט הוא לא העניין. העניין הוא שאנחנו שיחקנו לא טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מרוצה מהתוצאה, פחות מהתגובה של הקולגה. משה סיני/ברני ארדוב

בצד של המלאבסים היו יותר מרוצים, בעיקר מהיכולת של השוער המחליף צחי גיגי, שקיבל הזדמנות בהרכב. "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק", אמר מאמן פתח תקוה משה סיני. "כרגע אנחנו לא יודעים עדיין לאן אנחנו הולכים, נדע בהמשך. תיקו כאן זו תוצאה סבירה אבל יכולנו להוציא יותר". על השוער אמר סיני "היה לו משחק מצוין והוא פוטנציאל גדול".

על המשך הדרך והמצב בתחתית אמר המאמן: "בשלב זה אני לא יכול לחשוב על מרכז טבלה, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ונראים טוב יותר. בעוד שלושה-ארבעה משחקים נדע מה המצב שלנו. היום לראשונה לא ספגנו שער, ולהחמיץ זה חלק מהמשחק".

סיני הגיב על הדברים של בכר באשר לבזבוזי הזמן ואמר: "זו חוצפה, על אילו בזבוזי זמן הוא מדבר? שמאמנים יתחילו להתעסק בקבוצות שלהם ולא בקבוצות אחרות. שיחקנו כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully