וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה: "השתקנו את מי שחשב שפתיחת העונה מקרית"

27.10.2013 / 8:06

דוידזאדה עונה לביקורות ומתכונן למכבי ת"א. גורם על ספסול בוזגלו: "היו שיקולים טקטים". נקודת אור: 5 שחקני בית בהרכב

one

עד הדקה ה-35 אמש (שבת) אוהדי הפועל באר שבע חשבו שהקבוצה שלהם בדרך להתרסקות, אבל הפיגור 2:0 באשדוד לא מנע משחקניו של אלישע לוי לחזור למשחק, ולפני המשחק בין מכבי תל אביב לסכנין הקבוצה שלו עדיין במקום השני אחרי שאיזנו ל-2:2 בסיום. בבאר שבע לא טרודים מהמשחק מחר. "כל תוצאה שם תשרת אותנו. אם סכנין תעשה סנסציה, המתח סביב המשחק בשבוע הבא רק יגדל", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "ברור לנו שהעיניים של האוהדים נשואות למשחק הזה. למעשה, כל הליגה מחכה למשחק הזה. אף אחד לא רוצה שמכבי תל אביב תברח, למרות שהסיכויים שלהם לזכות באליפות השנה גבוהים מאוד". במועדון ציינו אתמול את העובדה שחמישה שחקני בית עלו בהרכב: אביתר אילוז, בן אלגרבלי, דוידזאדה, לוטם זינו ואליניב ברדה.

במישור המקצועי, במועדון התייחסו גם לספסולו של מאור בוזגלו. "העונה בנינו קבוצה עם הרבה שחקנים טובים בחלק הקדמי. בדיעבד, מאור עשה את השינוי שעלה כמחליף וזה רק מצדיק את המהלך של אלישע. אנשים מסתכלים על הספסול שלו בצורה צרה, אבל מאחורי כל מהלך כזה עומדים שיקולים טקטים", אמרו גורם בקבוצה. בצוות המקצועי החמיאו לגל אראל, בן ביטון ובן אלגרבלי, שהיו אמורים להיכנס לנעליים של הבלמים הזרים וקובי דג'אני ועשו זאת בהצלחה, בעיקר במחצית השניה. גם לוטם זינו הרשים. במועדון שוקלים לצרף בלם ישראלי, אבל היכולת של המחליפים, בתוספת העובדה ששני הבלמים הזרים חוזרים, אמורה לבטל את המחשבות בעניין הזה. "כל בלם שיגיע יהיה שחקן הסגל הרחב, ולא יותר מכך. אין כוונה לוותר על הזרים שלנו", אמרו.

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
"אנחנו מרוצים מהתיקו הזה". אופיר דוידזאדה/מגד גוזני

המגן אופיר דוידזאדה ניתח את המשחק ואמר: "אשדוד קבוצה ביתית שניצחה את מכבי חיפה. אנחנו מרוצים מהתיקו הזה, אני חושב שהיינו יכולים לנצח אם היה לנו עוד קצת מזל בהזדמנויות שלנו. הם עשו שתי התקפות והבקיעו שני שערים, אני לוקח את האחריות על הגול הראשון. הייתה טעות שלי. המשכנו להניע את הכדור ולשחק כמו שאנחנו יודעים, אני שמח על התוצאה". על הביקורות בעקבות התוצאות בשני המחזורים האחרונים אמר המגן: "השתקנו את כולם. חשבו שנבוא לפה להפסיד, שפתיחת העונה הייתה מקרית. אין מילים לקהל, הם המשיכו לעודד ולתת דחיפה גם אחרי שהיינו בפיגור".

לסיום, דוידזאדה נשאל על החילופים הרבים שביצע אלישע לוי בהרכב, בעיקר בחלק ההגנתי. "היה קשה לנו להסתגל בהתחלה. בחצי השעה הראשונה במיוחד. אלישע לו עשה מהלך טוב כשהסיט את בן אלגרבלי להגנה ואת גל לקישור. אבל ככל שהמשחק התקדם השתלטנו על המשחק ושחקנים קיבלו ביטחון. הפנים למכבי תל אביב", אמר המגן והוסיף: "אנחנו לא חושבים על הפער ממכבי תל אביב. היא הכי טובה בארץ, רמה מעל הליגה. נעשה את המקסימום מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully