וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מרוצה מהחזרה מפיגור. בוזגלו לא קורבן"

צפו בתקציר: באר שבע חזרה מפיגור ל-2:2 באשדוד, המאמן התייחס לספסול הקשר שכבש. קלינגר: "לא היינו צריכים לספוג"

one

מ.ס אשדוד והפועל באר שבע נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 מהנה בעיר הנמל. אשדוד כבר הוליכה 0:2 מצמד של ירו בלו, אבל שערים של אליניב ברדה ומאור בוזגלו קבעו חלוקת נקודות בסיום. לשתי הקבוצות זה היה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אשדוד איבדה במהלך המשחק את אלכסנדר דוידוב שנפגע בפניו, ולאחר בדיקה התברר כי שבר את אפו.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
שבע רצון מלוטם זינו ובן אלגרבלי. אלישע לוי/מגד גוזני

מאמן אשדוד, ניר קלינגר, סיכם: "אני מאוכזב, אבל אנחנו קבוצת כדורגל. פעם זה טועה ופעם אחר טועה. השער השני שספגנו - היינו יכולים 'לוותר' עליו בשמחה. זה השער שאיזן את המשחק. לפני כן, גם כשבאר שבע שלטה, סגרנו טוב. לא היינו אמורים לספוג את השער השני הזה".

קלינגר הוסיף: "במחצית השנייה שיחקנו על ירו בלו פחות וזו הייתה שגיאה. הפעלנו אותו פחות והצטרפנו אליו פחות. זו הייתה הבעיה שלנו במחצית השנייה. בנוסף החילופים שחלקם נכפו עלי - בעיקר זה של אלכסנדר דוידוב שמבחינתי הוא שחקן ברמה גבוהה - הורידו לנו את האיכות במשחק".

מאמן באר שבע, אלישע לוי, אמר: "גם כשהיינו בפיגור לא נבהלנו והמשכנו לשחק טוב. נראינו טוב וחזרנו - זו לא הפעם הראשונה בה אנחנו חוזרים. לבאר שבע יש קבוצה טובה ומאוזנת והיום הרווחנו שני צעירים: לוטם זינו ובן אלגרבלי. בסוג כזה של משחקים אפשר לגלות אותם. לא ניצחנו, אבל אנחנו יכולים להיות מרוצים מהחזרה מפיגור".

אלישע התייחס גם לספסול של מאור בוזגלו, שנכנס כמחליף וכבש את שער השוויון: "בוזגלו הוא לא קורבן. אנחנו יכולים לשחק עם כמה שחקנים בחלק הקדמי, פלצ'וק, פלט ואחרים. כל אחד צריך לדעת לפעמים להיכנס כמחליף ולפעמים לפתוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
"לא שיחקנו מספיק על ירו בלו במחצית השנייה". קלינגר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully