וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לדין בעקבות האיחור למשחק בעכו

27.10.2013 / 14:44

הקבוצה מהבירה עשויה להיענש, הדיון ביום ד'. קפילוטו על התיקו: "היינו עייפים אחרי הפועל ת"א". בנגורה יילקח לשיחה

one

יום ארוך עבר על בית"ר ירושלים אתמול (שבת) בצפון. בסביבות השעה 16:00 עמדה לצאת הקבוצה מבית המלון בנתניה בו שהתה הקבוצה במהלך השבת לכיוון האיצטדיון בעכו. אך תקלה חשמלית לא איפשרה לאוטובוס לנסוע, ובבית"ר התקשו למצוא אוטובוס חלופי. בסיוע אנשי המלון הזמינה הקבוצה מספר מיניבוסים שייקחו את השחקנים לעכו, אך כשהגיעו המיניבוסים למלון התקלה באוטובוס תוקנה, והוא סוף סוף יצא לדרך. האוטובוס הגיע למגרש בעכו מספר דקות לפני 20:00, שעת פתיחת המשחק המיועדת, ובעקבות זאת נדחה המשחק בקרוב לשעה.

היום בשעות הצהריים הודיעה ההתאחדות לכדורגל שהקבוצה תעמוד לדין בשל האיחור, זאת תחת סעיף של "הופעה למשחק בניגוד להוראות". הדיון בעניינה של הקבוצה יתקיים ביום רביעי. במועדון התנחמו בכך שהקבוצה הודיעה בזמן למשקיף ולשופטים ולכן אף נמנעה ממצב לא נעים שיכול היה להגיע עד הפסד טכני. בכל מקרה, בבית"ר לוקחים בחשבון שהם ייקנסו ומתכוונים לבדוק את הנושא על מנת למנוע כי מצבים כאלה בעתיד.

שחקנים בקבוצה סיפרו: "כבר היינו בדרך לצאת, אבל ייבשו אותנו בלובי שעה וחצי. לא נעים ולא נוח לעשות ככה הכנה למשחק בלחץ, אבל צריך לדעת להתמודד גם עם דברים כאלה". אגב, בזמן ההמתנה שחקנים כבר התחילו לצחוק על הסיטואציה וזרקו לאויר כי "עד שנגיע לשם יהיה כבר 0:2 לעכו, לפחות שיהיה לנו זמן לנסות להשוות".

ניסו קפילוטו בית"ר ירושלים אליאור סיידר הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"רוצים לחזור ולשמח את האוהדים כמו נגד הפועל תל אביב". ניסו קפילוטו/אדריאן הרבשטיין

והיה גם משחק כדורגל, שהסתיים ב-0:0. בבית"ר היו מאוכזבים אמש מצורת המשחק של הקבוצה וגם מכך שהאוהדים יצאו מאוכזבים מעכו. אלי כהן אמר בסיום: "זה לא התוצאה, כמו איך ששיחקנו, אני מצפה שניראה הרבה יותר טוב כבר בשבוע הבא". שחקנים בקבוצה דווקא היו יותר אופטימיים ואמרו: "נכון שהיה משחק לא טוב אבל בסך הכל עשינו שבע נקודות בשלושה משחקים, לא ספגנו באף אחד מהם וממשחק למשחק נעמוד טוב יותר, וכך הביטחון ישפיע גם על הצד ההתקפי שלנו. אנחנו שווים יותר אבל צריך פרופורציות, אין לנו כוכבים ואנחנו קבוצה צעירה שנלחמת על הנקודות שלה בכל מגרש".

מי שזכו למחמאות בסיום היו השוער אריאל הרוש והבלמים אנדרס טונייס וניסו קפילוטו. קפילוטו אמר בסיום: "נראה לי שהיינו מעט עייפים אחרי הפועל תל אביב. ידענו שהסגנון של עכו יהיה לעמוד מאחור ולשחק על מתפרצות, ניסינו לפרוץ את זה אבל זה לא הלך. מאוד רצינו לשים את הגול, שלטנו במשחק אבל לא הצלחנו לעשות את הפעולה החכמה ולגמור את זה".

על העובדה שבעקבות שער הניצחון על הפועל תל אביב הבלם הפך לשחקן הראשון שהאוהדים קוראים לו אמר: "זה כיף גדול ובאמת היה שבוע מיוחד ונדיר , פה ושם הגול והטירוף עדיין עוברים בראש, אבל אנחנו שמים את הכל מאחור ומסתכלים קדימה. יש לנו הרבה עבודה ואנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר כדי לחזור ולשמח את האוהדים כמו נגד הפועל תל אביב"

על היריבה בשבוע הבא אמר הבלם: "בני יהודה קבוצה טובה וקשה בכל מצב, ובמיוחד כשהיא עם הגב לקיר וחייבת את הנקודות. אבל בטדי אנחנו צריכים לבוא ולקחת את הניצחון ולהמשיך הלאה. אנחנו שווים יותר מהמשחק נגד עכו, ואני מאמין שכבר בשבוע הבא יראו את זה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טטה בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הוא חייב לקחת את עצמו בידיים". טטה בנגורה/ברני ארדוב

טטה בנגורה לא שיחק אמש אפילו כחילוף שלישי ולא במקרה. בבית"ר מאוד מאוכזבים מהשחקן ומרמת ההשקעה שלו, והוא צפוי להילקח לשיחה השבוע בו יוסבר לו כי במועדון מצפים ממנו להרבה יותר. גורם בבית"ר אמר: "הוא עלה הרבה כסף ומאמינים בו, אבל הוא חייב לקחת את עצמו בידיים. נבדוק אם יש בעיות שמפריעות לו, אבל כדי שנגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע אנחנו חייבים תפוקה הרבה יותר גדולה ממנו".

מי שצפוי להצטרף לסגל הקבוצה בשבוע הבא הוא אבירם ברוכיאן. לאחר שלושה שבועות של אימונים, הקשר צפוי לקבל דקות משחק ראשונות מאז חזר לבית"ר במשחק נגד בני יהודה. בבית"ר יצטרכו להחליט עד סוף השבוע הקרוב אם להחתים את איברהים קרגבו על חשבונו של אייס קרים או לשחררו ולהשאיר את הקשר הניגרי עד ינואר.

בית"ר ירושלים הודיעה שבעקבות "התמיכה והדחיפה מצד הקהל הנהדר" ולאור הביקוש הרב, מחיר הכרטיס למשחק הבית מול בני יהודה בשבת יוזל ויעמוד על 50 שקל בלבד ליציע הדרומי ו-25 לנשים. בשאר היציעים המחירים יעמדו על 80 ו-40 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully