וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "פעם היינו מפסידים משחק כזה. זו נקודה חשובה"

26.10.2013 / 22:50

שוער בית"ר אחרי ה-0:0 מול עכו: "ציפינו לירידת מתח". אלי כהן: "לא היינו חכמים". נעים: "צריכים חלוץ". צפו בתקציר

one

בית"ר ירושלים קיוותה לתרגם את הניצחון הגדול על הפועל תל אביב במחזור הקודם לרצף ניצחונות שיזניק אותה במעלה הטבלה, אבל הערב (שבת) שחקניו של אלי כהן הציגו 90 דקות של כדורגל נרפה וחסר יצירתיות וחזרו מעכו עם 0:0 מאכזב. לפני המשחק נתקע האוטובוס של בית"ר ירושלים ופתיחת המשחק התעכבה ב-45 דקות.

גם עכו לא הצליחה ליצור רצף ניצחונות אחרי שגברה במחזור הקודם על הפועל רעננה, ושחקניו של יובל נעים, אקס בית"ר ירושלים, לא הציגו יכולת התקפית ראויה ומיעטו לסכן את השער של אריאל הרוש.

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ציפו לחגיגה בעכו, וחזו הביתה מאוכזבים. אוהדי בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן לא הסתיר את אכזבתו מהתוצאה ומהדרך שקבוצתו שיחקה. "שלטנו במחצית השנייה ברוב דקות אבל לא ידענו לנצל מצבים. לא היינו יצירתיים במיוחד, ההחלטות שלנו ברחבת ה-16 לא היו טובות, בעטנו בעיטות סתמיות. אני לוקח מהמשחק הזה רק את הנקודה".

כהן הסביר מדוע שחקניו לא הצליחו לכבוש למרות ששלטו בכדור ובקצב. "דיברנו לפני המשחק על סבלנות וקבלת החלטות בחלק הקדמי, דיברנו על לבעוט מרחוק מול קבוצה שסוגרת, לא היינו חכמים בהתקפה. אנחנו מסתכלים קדימה. אני מאוכזב".

על כניסתו של דוד רביבו, שהפך את התקפת בית"ר למסוכנת יותר אמר כהן: "הוא נשאר דוד רביבו, אני יודע מה היכולות שלו, הוא יודע לארגן משחק ואני מרוצה ממנו. הוא מתאמן טוב ובדקות שהוא מקבל הוא עושה את המקסימום".

בית"ר ירושלים התעכבה עקב תקלה באוטובוס שהביא אותה למשחק, אולם אלי כהן טען כי זה לא השפיע על שחקניו. "זה לא צריך להפריע, היה לנו זמן להתכונן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לוקח מהמשחק הזה רק את הנקודה"./ברני ארדוב

שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש, שלא ספג שער ליגה במשך למעלה מחמש שעות אמר בסיום: "ברור שאני מעדיף לחטוף גול ולנצח 1:2. במחצית הראשונה עכו הגיעו למצבים והיו מסוכנים, במחצית השנייה שלטנו ולא השכלנו לכבוש. פעם היינו מפסידים משחקים כאלה ככה שזאת נקודה חשובה. ידענו שתהיה ירידת מתח קלה, עכו עמדו טוב והיקשו עלינו מאוד. לא הצלחנו לפצח את המערך שלהם". על התקלה באוטובוס והאחירו בשעת הפתיחה של המשחק אמר השוער: "לא היה נעים להיתקע ולעלות למשחק אחרי חימום קצר, זה מעצבן, אבל אלה דברים שקורים".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"ברור שאני מעדיף לחטוף גול ולנצח 1:2". הרוש/ברני ארדוב

מאמן הפועל עכו יובל נעים: "אני חושב שאני יכול להיות מרוצה כי זה היה משחק לא טוב שלנו. ברור שרציתי לנצח, אבל לאור המחצית השנייה, בה לא שיחקנו ולא הנענו כדור או יצרנו מצבים, אני שמח שלא ספגנו. טוב שלקחנו נקודה. זה לא סוד שאנחנו רוצים להביא חלוץ ברמה גבוהה. אנחנו ממתינים ולא רוצים ליפול. מצבת החלוצים שלנו דלילה. גם גיא, גם סטיבן, כל מי ששיחק לא היה מספיק טוב. ברור שנצטרך לשחק יותר טוב במשחקים הבאים".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
נעים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully