וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הובסה 36:20 בידי פורטוגל במשחק אימון

הנבחרת שעומדת לפגוש את בלגיה במוקדמות אליפות העולם הופיעה בסגל חסר ורשמה משחק נוראי. ג'וקיץ': "כלום לא עבד"

נבחרת ישראל בכדוריד נוצחה הערב (שבת) בפורטוגל 36:20 במשחק האימון המסכם לקראת המפגש בגנט ביום רביעי מול בלגיה, במשחק הפתיחה במוקדמות אליפות העולם. ישראל אמנם שיחקה בהרכב חסר מאוד ללא חן פומרנץ (ששיחק הערב עם קבוצתו בגרמניה), ללא אבישי סמולר והשוער גיל יעקב (החולים) וללא עומר דבדה (פציעה קלה), אבל גם זה לא לגמרי מסביר כיצד הובסה הנבחרת ע בידי יריבה שרק לפני מספר חודשים סיימה עם ישראלב-26:26.

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
כלום לא עבד. ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

המחצית הראשונה הסתיימה ב-8:20 לפורטוגלים, שגם פתחו את המחצית השנייה בתנופה והגדילו את היתרון שלהם. כבשו לישראל: עוז חממי 5, אריאל רוזנטל, יובל גררה, דן נתן 3 כ"א, אלכס סיצ'נקו ותומר שמעוני 2, ורנר סטרידום, עמית סטלמן 1. שוערים – אורן מאירוביץ' עם 8 עצירות מתוך 33 זריקות. אלדר שיקלושי 0 מ-9.

המאמן דראגן ג'וקיץ': “הלילה כלום לא עבד לנו, ובנוסף חסרנו את סמולר, גיל יעקב, דבדה ופומרנץ שהם שחקנים מרכזיים. אנחנו לא צריכים להיראות ככה, ננתח את הדברים ומחר מצפים לנו שני אימונים, בבוקר ובערב אימון משותף עם הפורטוגלים. ביום שני נמשיך לבלגיה ונעשה את הטוב ביותר בתקווה לחזור עם הניצחון”.

כבשו לישראל: עוז חממי 5, אריאל רוזנטל, יובל גררה, דן נתן 3 כ"א, אלכס סיצ'נקו ותומר שמעוני 2, ורנר סטרידום, עמית סטלמן 1. שוערים – אורן מאירוביץ' עם 8 עצירות מתוך 33 זריקות. אלדר שיקלושי 0 מ-9.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully