וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הגרלה טובה לישראל במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת של זהר בר נצר תתמודד עם מולדובה, לטביה ולוקסמבורג לקראת הטורניר ב-15'. הנשים מול צרפת והונגריה

בהגרלת מוקדמות אליפות אירופה 2015 לנשים נקבע היום (שבת) כי נבחרת ישראל בהדרכתו של המאמן אריה זלינגר תתמודד בבית אחד עם נבחרות צרפת, הונגריה ונבחרת נוספת שתעלה משלב המוקדמות הראשון.

הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית תעלה ישירות לאליפות שתתקיים בהולנד ובלגיה. הנבחרת שתסיים במקום השני תתמודד בפלייאוף (בית וחוץ) על מקום בטורניר הגמר. השלב ישוחק בשני טורנירים כשהראשון ייערך בצרפת ואילו נבחרת ישראל תארח את הטורניר השני בין התאריכים 29.5.2014-1.6.2014. דרך הפלייאוף העפילה הנבחרת לאליפות לפני שנתיים לאחר שגברה על בלארוס.

אריה זלינגר מאמן נבחרת ישראל בכדורעף. ברני ארדוב
ברני ארדוב)/ברני ארדוב

נבחרת הגברים תיאלץ לשחק בשלב הראשון של המוקדמות לאחר שסיימה במקום הרביעי את טורניר המוקדמות באליפות הקודמת. הנבחרת, בהדרכתו של המאמן זהר בר נצר, הוגרלה לבית עם מולדובה, לטביה ולוקסמבורג, שתארח את המשחקים. כל שלוש הנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים בשלושת הבתים יעלו אל שלב המוקדמות השני ואליהן יצטרפו שתי הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר מהמקום השני.

"בהשוואה לבית המוות שהיה לנו במשחקי המוקדמות האחרונים, זאת בסך הכל הגרלה סבירה ואנחנו יכולים להתמודד שווה בשווה עם הנבחרות שממוקמות בדרג השני והשלישי. נצטרך לעשות הכנה טובה ואינטנסיבית על מנת להגיע מוכנים מאוד לשלב הראשון שבמקום משחקי הצלבה, ישוחק בשיטת בתים", כך מסר לאתר איגוד הכדורעף המאמן זהר בר נצר. אליפות אירופה הבאה לגברים תיערך בבולגריה ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully