וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ריימס הפתיעה עם 2:3 דרמטי במארסיי

עטר ישב על הספסל, חבריו הדהימו בסטאד ולודרום עם שער בתוספת הזמן. 27 דקות לבן בסט, טולוז הובסה 5:0 בידי ראן

המחזור ה-11 בצרפת, שיצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחונה של ליל 0:1 בנאנט (משחק שישי רצוף ללא ספיגה של וינסנט אניימה) נמשך הערב עם הפתעה גדולה, כשריימס השיגה 2:3 דרמטי בסטאד ולודרום מול מארסיי. אלירן עטר לא שותף. עדן בן בסט שיחק 27 דקות בתבוסה הביתית הצורבת של טולוז 5:0 לראן. ולנסיין, ללא מאור מליקסון הפצוע, הפסידה בבית 1:0 לאוויאן ונותרה אחרונה.

שחקני מארסיי מאוכזבים, משמאל מתיו ולבואנה. רויטרס
עוד מפלה. מתיו ולבואנה/רויטרס

מארסיי - ריימס 3:2

הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות למארסיי, כאשר מעמדו של המאמן אלי בופ מעורער מתמיד. אחרי ההפסדים הצורבים ליריבות המושבעות פריס סן ז'רמן וניס, אוהדי מארסיי קיוו כי קבוצתם תתאושש מול ריימס, אבל האורחים שהפתיעו כבר בליון ידעו להמם קבוצה יומרנית נוספת. ריימס התייצבה אחרי הפסד שקטע רצף של שש תוצאות תיקו, אבל פלויד אייטה שהועדף על פני אלירן עטר הבקיע בדקה ה-34 ובישל למאדס אלבק שלוש דקות לאחר מכן. הרכש פלוריאן תובאן צימק בדקה ה-56 עם שער בכורה במדי מארסיי, והלחץ של מארסיי השתלם לקראת הסיום כאשר המחליף אנדרה פייר ג'יניאק השווה בדקה ה-86. הקהל בוולודרום קיווה למהפך, אך גיבור הערב היה פרינס אוניאנגה, שנותר חופשי ונגח פנימה בתוספת הזמן.

שחקני ריימס חוגגים עם מאדס אלבק. רויטרס
עקצו בדיוק כמו בליון. שחקני ריימס עם מאדס אלבק/רויטרס

טולוז - ראן 5:0

עדן בן בסט נכנס כמחליף בדקה ה-63 והיה שתף להשפלה הביתית של קבוצתו מול ראן. האורחים נהנו משגיאות של השוער עלי אהמדה, כשבדקה ה-25 רומן אלסנדריני שחזר מפציעה ארוכה חגג שער ראשון העונה. תשע דקות לאחר מכן אהמדה יצא רע ואפשר לטיימו בקאיוקו בן ה-19 לכבוש שער בכורה בליג 1. בדקה ה-44 פואד קאדיר חגג את השישי שלו העונה עם כדור שניתז פנימה אחרי שפגע באיימן עבדנור, ובמחצית השנייה נלסון אוליביירה חתם עם צמד (64 ו-83). ראן חוזרת לנצח אחרי ארבעה משחקים, ובצורה משכנעת ביותר. טולוז מובסת אחרי שני ניצחונות.

ולנסיין - אוויאן 1:0

מאור מליקסון נעדר בגלל פציעה, ובלעדיו ולנסיין חזרה לסורה והפסידה במגרשה לאוויאן. המשחק החלש הוכרע בדקה ה-83, אז מודו סוגו, המושאל לאוויאן ממארסיי, העניק לאורחים שלוש נקודות חשובות והשאיר את ולנסיין במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד וללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה.

באסטיה - ניס 0:1
לבאסטיה: סבסטיאן סקילאצ'י (36)

גנגאן - אז'קסיו 1:2
לגנגאן: קלודיו בובו (86), מוסטפה דיאלו (90). לאז'קסיו: בנג'מין אנדרה (41)

לוריין - סושו 1:2
ללוריין: ונסן אבובקאר (17), יאן ז'ופר (55). לסושו: סדריקו בקאמבו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully