וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר ודל פוטרו עלו לגמר טורניר באזל

השוויצרי הזיע מול פוספיסיל עם 3:6, 7:6, 5:7, הארגנטינאי גבר על רוז'ר-ואסלין 4:6, 6:4, 2:6. ולנסיה: פרר מול יוז'ני בגמר

חואן מרטין דל פוטרו ורוג'ר פדרר העפילו היום (שבת) לגמר טורניר באזל (1.4 מיליון יורו). זה לא היה קל לשניים, שהזיעו בחצי הגמר. דל פוטרו גבר על הצרפתי אדוארד רוז'ר-ואסלין בשלוש מערכות, ובחצי הגמר השני פדרר נאבק בואסק פוספיסיל הקנדי עד שגבר עליו בשלוש מערכות במשחק שארך 2:41 שעות.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי חוגג. רויטרס
לא היה קל, אבל בטח שמספק. פדרר חוגג בסיום/רויטרס

נתחיל בפדרר, שזכה בעבר שש פעמים בטורניר, ועלה לחצי הגמר השני אחרי שדל פוטרו ניצח בראשון. פדרר פתח מצוין, שבר ועלה ל-2:4 בתוך 26 דקות. ואסק פוספיסיל היקשה על השוויצרי במשחקון השביעי אך לא הצליח לשבור, ואילו פדרר השלים שבירה נוספת על האפס וניצח 3:6 במערכה הראשונה, שארכה 39 דקות. במערכה השנייה שני היריבים שמרו על ההגשה, עד שפדרר שבר במשחקון השישי, אולם נשבר והקנדי השווה ל-6:6 ושלח את השניים לשובר שוויון. פוספיסיל שלט בשובר השוויון, ניצח בו 3:7, השלים 6:7 במערכה שארכה 53 דקות והשווה ל-1:1. פוספיסיל הימם את הפנומן השוויצרי במערכה השלישית, כששבר במשחקון השלישי והמשיך ל-1:3. פדרר לא נלחץ, וחזר ל-4:4. השניים שמרו על ההגשות ובמצב של 5:5 לפדרר כבר היו שתי אפשרויות שבירה, פוספיסיל חזר אבל פדרר לחץ ושבר, ועלה ל-5:6. במשחקון העוקב פדרר שמר על ההגשה, השלים 5:7 במערכה שארכה 1:03 שעות ועלה לגמר.

הטניסאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
בכיוון הנכון. דל פוטרו/רויטרס

דל פוטרו גבר על אחד השחקנים הלוהטים בטורניר, אדוארד רוז'ר-ואסלין הצרפתי (65 בעולם) בתוצאה 4:6, 6:4, 2:6. דל פוטרו, המדורג ראשון בטורניר, יפגוש בגמר את המנצח בין רוג'ר פדרר (מדורג 3) לואסק פוספיסיל הקנדי (40 בעולם).

דל פוטרו פתח מצוין ושבר את רוז'ר-ואסלין כבר במשחקון הראשון והמשיך ל-1:3, אולם הצרפתי חזר ל-3:3. דל פוטרו שבר מיד במערכה השביעית והמשיך לניצחון 4:6 במערכה. במערכה השנייה שני הטניסאים שמרו על ההגשה עד שדל פוטרו, שזנקק לטיפול במהלך המשחק, שבר במשחקון השביעי ועלה ל-3:4. רוז'ר-ואסלין שמר על קור רוח והשווה מיד לאחר מכן ל-4:4, עלה ל-4:5 ושבר שוב בדרך לניצחון 4:6 במערכה ושוויון 1:1. דל פוטרו שבר את יריבו במשחקון הראשון של המערכה השלישית והמשיך ל-0:2. שבירה נוספת העלתה את דל פוטרו ל-0:4 ורוז'ר-ואסלין הרים ידיים. הארגנטינאי סגר עניין עם 2:6 וניצחון 1:2 במערכות.

הטניסאי הצרפתי אדוארד רוז'ר-ואסלין. רויטרס
להט בטורניר, עד שנעצר על ידי דל פוטרו. רוז’ר-ואסלין/רויטרס

מיכאיל יוז'ני ודויד פרר יתמודדו בגמר טורניר ולנסיה שבספרד (סך פרסים 2.17 מיליון יורו). חצי הגמר הראשון הפגיש את מיכאיל יוז'ני ודמיטרי טורסונוב לדרבי רוסי, בו ניצח יוז'ני את חברו 2:6, 4:6 בתוך שעה ורבע ועלה לגמר. בחצי הגמר השני חזו הצופים בדרבי ספרדי בין המדורג ראשון דויד פרר לניקולס אלמגרו. פרר פתח מצוין, וניצל שבירה כדי לעלות ל-1:4 ולהמשיך ל-2:6 במערכה הראשונה. פרר שלט גם במערכה השנייה ושבירה אחת הפסיקה לו ל-3:6 והעפלה לגמר.

טניסאי רוסי מיכאל יוז'ני. רויטרס
ניצח בדרבי הרוסי של חצי הגמר בוולנסיה. יוז'ני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully