וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדהים איך המעבר של עומרי כספי ליוסטון עזר לו"

הרוקטס ממשיכים להחמיא לישראלי: "הוא גילה אספקטים במשחק שאבדו לו, ושיקחו אותו רחוק גם כשהזריקות לא ייכנסו"

פחות משבוע נותר עד פתיחת עונת ה-NBA, ואין שום ספק שעומרי כספי מוכן. אתמול בלילה (בין חמישי לשישי) סיפק הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם משחק מצוין נוסף, הפעם עם 16 נקודות ב-4 מ-8 מחוץ לקשת, בניצחון יוסטון 92:109 על סן אנטוניו. באתר הרשמי של הרוקטס החמיאו היום פעם נוספת לישראלי, וג'ייסון פרידמן, שסיקר את המשחק, כתב בין היתר:

"היכולת של כספי בטרום העונה כבר קיבלה הרבה מחמאות מוצדקות, אבל עדיין מדהים לראות איך המעבר שלו ליוסטון עזר לו לגלות אספקטים שונים של המשחק שאבדו בשתי העונות הקודמות החלשות שלו במקומות אחרים. הקליעה המעולה שלו בולטת, כמובן, אבל כושר קליעה בא והולך, ובגלל זה מרשים לראות איך הוא נלחם בריבאונד ורץ את המגרש בהתקפות מתפרצות. שתי התכונות הללו יקחו אותו רחוק בקבוצה, אבל בלילות בהם הזריקה מבחוץ לא הולכת כל כך טוב כמו בחודש הזה".

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס מול טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
מחמאות מקיר לקיר. כספי/AP

כספי עצמו אמר היום: "ברור שיש לנו המון כישרון, אבל אנחנו אלה שצריכים לנצל אותו, לחלוק את הכדור בהתקפה ולשחק הגנה קבוצתית. אנחנו לומדים טוב. זה עדיין טרום העונה, אבל יש לנו את הבסיס".

ביוסטון היו מרוצים מאוד גם מההשתלבות של דווייט הווארד, שסיים עם 15 נקודות ו-16 ריבאונדים ב-30 דקות בלבד מול טים דאנקן. בסיום המשחק, אמר ג'יימס הארדן: "דווייט דורש כל כך הרבה תשומת לב. בשנה שעברה לא הלכנו הרבה פנימה".

הווארד עצמו, ששיחק מספר דקות עם עומר אשיק בהרכב גבוה, אמר: "אמשיך לעשות את מה שאני עושה, בלי קשר לעמדה. רק התחלנו לשחק ביחד, ועוד נשתפר. בפברואר ובמרץ נהיה טובים יותר מאיך שאנחנו נראים עכשיו".

שחקני יוסטון רוקטס דווייט הווארד (שמאל) ג'יימס הארדן (ימין). BOB LEVEY, AP
זה מתחיל להתחבר. הווארד והארדן/AP, BOB LEVEY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully