וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "מקווה שאחזור לארסנל יום אחד, אולי כמאמן"

הקשר שמיובש בברצלונה מתגעגע לאקסית, מפנטז על איחוד מפתיע ומודה: "אולי אני זה שחסמתי את ראמזי, עכשיו הוא פורח"

שנתיים חלפו מאז עזב ססק פברגאס את ארסנל. מאז עזב את התותחנים, שם פרץ לתודעה, פברגאס ידע עליות ומורדות בברצלונה, ובעונה הנוכחית מעמדו נמצא בשפל חדש תחת חרארדו מרטינו. כעת, כשהאקסית המיתולוגית נראית נהדר ומוליכה את הפרמיירליג, הוא מתגעגע.

"אני מקווה שיום יבוא ואוכל לחזור לארסנל. אני בטוח שאמצא את הדרך לחזור לשם יום אחד. אולי זה לא יהיה בזמן שאהיה כדורגלן פעיל, ואולי, מי יודע, זה יהיה כמאמן", הפתיע הקשר הספרדי. "ארסנל תמיד נמצאת אצלי בלב. היה לי חשוב לעזוב בזמנו בדרך הנכונה, ואני חושב שהאוהדים הבינו. תמיד תהיה לי דלת פתוחה לחזור לשם".

קפטן ארסנל ססק פברגאס. רויטרס
יחזור לאקסית? פברגאס במדי ארסנל/רויטרס

פברגאס, אגב, לא מופתע מהיכולת הנהדרת של ארון ראמזי, שמציג העונה יכולת שיא והפך לאחד המנהיגים של התותחנים. "אני מסתכל על היכולת של ראמזי העונה, והוא נראה לי חופשי ומאושר. יוצא לי לחשוב שאולי חסמתי לו את הדרך בזמנו. אולי הייתי עבור סוג של מחסום", הודה בכנות. "לפעמים, אתה צריך שמישהו יעזוב כדי לעשות צעד אחד קדימה ולהגיד 'אני כאן'. ראמזי הוא עוד דוגמא לזה, וגם ג'ק ווילשר".

עד כמה רחוק ארסנל יכולה להגיע העונה לדעתו? "הם יכולים להיות מעולים. יש להם איכות עם הכדור, והרבה כוח פיסי. והכי חשוב - יש להם שחקנים עם יותר ניסיון. זה הדבר שהיה הכי חסר בתקופתי. עכשיו הם מאוזנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully