וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רעננה: משנה מקום משנה מזל?

25.10.2013 / 13:45

הזהובים ינסו לעצור רצף של 5 הפסדים רצופים במגרש בשכונת התקווה (ש', 19:00), החלוץ מתיאס מרטין מתרחק מרעננה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 2. בשניהם בני יהודה ניצחה.

* המפגש שבני יהודה אירחה היה גם הוא בשכונת התקווה. היא ניצחה בו 1:2.

* בני יהודה הפסידה על האפס בשני המשחקים האחרונים אותם אירחה בשכונה (אחד בכל עונה בשנתיים האחרונות). באוקטובר 2011 היא כבשה לאחרונה במגרשה המיתולוגי, בניצחון 0:2 על סכנין.

* הפעם האחרונה בה נשרק בשכונה פנדל הייתה באוקטובר 2007.

* הפסד החוץ האחרון של רעננה היה לפני שבעה חודשים, לקבוצה שלא אירחה באצטדיון הביתי שלה – מכבי יבנה באיצטדיון בנס ציונה. זה גם היה המשחק האחרון של רעננה לפני הגעת מנחם קורצקי.

* רעננה מובילה את הליגה בספיגת כרטיסים צהובים (20).

לאתר דריבליסט

עוז ראלי שחקן בני יהודה עם איציק עזוז. אדריאן הרבשטיין
אולי בשכונת התקווה הם ישיגו סוף סוף ניצחון? לירוי צעירי ואיציק עזוז/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני יהודה:

בני יהודה שהפסידה ברציפות את חמשת משחקיה האחרונים והידרדרה עד אל מתחת לקו האדום, תנסה לעצור את שרשרת הכישלונות שלה, כשתארח מחר (שבת, 19:00) את הפועל רעננה. המשחק ייערך באצטדיון המיתולוגי בשכונת התקוה, בשל שזרוע החורף בבלומפילד ואולי שם יצליחו הזהובים לצבור נקודות ראשונות מזה חודשיים. למרות הלחץ הגדול ורצף ההפסדים, ניסו בקבוצה לשדר עסקים כרגיל ולא ניהלו אסיפות חירום או שיחות נזיפה. המאמן דרור קשטן שזוכה לגיבוי מוחלט מהבעלים משה דמאיו, העדיף להרגיע את שחקניו במהלך השבוע, כאשר עושה רושם בשלב זה שכולם מבינים את חשיבות המשחק. קשטן מתכנן שלושה שינויים בהרכב, כאשר הוא יפתח הפעם עם שני חלוצים במטרה לנסות ולהכריע את המשחק בכל מחיר.

עוז ראלי יוסט לעמדת המגן הימני על חשבונו של איציק עזוז, לירוי צעירי שחזר להתאמן השבוע עם הקבוצה יפתח בקישור וגם גיל יצחק הצעיר, ישוב להרכב במקום כפיר אדרי ויפתח לצידו של אור ברוך בהתקפה. למרות רצף ההפסדים והמשבר המקצועי בו מצויה הקבוצה, ימשיכו האוהדים את מחאתם גם מחר. מספר שחקנים שוחחו עם נציגים של ראשי המחאה וביקשו מהם לתמוך בקבוצה בעת המשבר, אך בקרב 'אריות יהודה' קיימת בשלב זה תמימות דעים להמשיך במחאה כנגד הבעלים משה דמאיו

הפועל רעננה:

למרות ההפסד בשבת להפועל עכו, בהפועל רעננה המצב רוח מצוין והקבוצה תגיע מחר להתמודדות בבולמפילד מול בני יהודה עם ביטחון גמור שאפשר לחזור עם הנקודות הביתה. למרות המצב הלא נעים של הזהובים ברעננה בחרו לא התייחס אליו והזהירו את השחקנים מהתקפה המהירה של בני יהודה.

המאמן מנחם קורצקי ביקש ריכוז גבוה יותר בשל הטעויות שנעשו במשחק מול עכו, אך נמנע מהלהתעכב על השער שחטפו מיד אחרי האדום שספג אנתוני נווקאמה: "כולם שחקנים בוגרים וכולם יודעים מתי הם טועים", אמרו ברעננה. "אין צורך להתעכב על הדברים אלה ברגע שכולם מבינים שהם טעו".

כמו כן, רעננה לא תשנה את המערך שלה לקראת המשחק, זאת למרות חסרונו של אנתוני נווקאמה המורחק. מי שצפוי להחליפו הוא שניר שוקר שיתופקד בחלק הקדמי ולא בקישור שרגיל. שינוי נוסף יהיה בעמדת המגן השמאלי, זאת לאחר שעמנואל אמבולה חזר לארץ וישוב להרכב מחר על חשבונו של יוגב לרמן שהחליפו בשבוע שעבר.

החלוץ מתיאס מרטין שחתם בקבוצה לפני שכשבוע וחצי ככל הנראה לא יהיה שחקן הקבוצה העונה. כבר לאחר שחתם לא הצליחו אנשי רעננה לקבל את שיחרורו ומבירור מעמיק יותר שנערך השבוע, החלוץ כנראה לא שוחרר מקבוצתו טירו פדראל מהליגה החמישית בארגנטינה ואינו יכול להצטרף לרעננה. גורמים ברעננה בודקים את העניין יבדקו עוד לעומק העניין בשבוע הבא, אך כרגע נראה כי החלוץ לא יצטרף לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
יחזור למסלול הניצחונות? קורצקי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני יהודה: לירוי צעירי

הקשר המוכשר חזר הביתה לשכונה, אחרי עונה וקצת בבלגיה ונענה לחיזורים של דמאיו שביקש להחזירו כמעט בכל מחיר. בקבוצה שבה הזרים נראים רע מאוד והצעירים חוששים מכל טעות, יצטרך צעירי לקחת מנהיגות כעת ולהוציא את העגלה הכתומה מהבוץ בו היא שקועה. משחק ביתי בשכונת התקוה, המגרש בו גדל צעירי, הוא מקום מצוין להתחיל בו את הקאמבק של בני יהודה.

הפועל רעננה: ממאדו צ'אם

בהיעדרו של נווקאמה, התלות בהתקפת רעננה תעבור לחלוץ הצעיר שכבר הבקיע העונה שני שערים. יכולת סיום טובה של התקפות המתפרצות של רעננה על ידי צ'אם וקורצקי יוכל לספור עוד שלוש נקודות ועוד שבוע בצמרת הגבוהה.

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אביב חדד, גל כהן, אמיליאנו פוסקו, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, אמיר עגייב, אור ברוך, גיל יצחק.

הפועל רעננה: גל ניר, גיא ליפקה, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, שניר שוקר, אאודיס, ממאדו צ'אם.


בני יהודה בוואלה! ספורט

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully