וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - באר שבע: "המחליפים חייבים להתגייס"

אלישע לוי יערוך מהפכה בבאר שבע בעקבות היעדרות הבלמים (ש', 19:00). מאור בוזגלו יסופסל? בקל חוזר להרכב אשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 28. 6-16 לבאר שבע, 6 תוצאות תיקו.

* כשאשדוד מארחת: 3:6 לבאר שבע, 3 תוצאות תיקו.

* אשדוד לא כבשה ב-3 המשחקים האחרונים מול באר שבע.

* ניר קלינגר ניצח את באר שבע רק פעמיים מתוך 12 מפגשים, שתיהן עם מכבי תל אביב. הפעם האחרונה שהוא עשה זאת הייתה במרץ 2004.

* אלישע לוי, שאימן בעבר באשדוד, פגש אותה 27 פעמים כמאמן וניצח 14 פעמים. יש לו עוד 7 הפסדים ו-6 תיקו.

לאתר דריבליסט

מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. קובי אליהו
לא ניצח את באר שבע כמעט עשר שנים. ניר קלינגר/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

מ.ס. אשדוד שמתקשה מאוד מחוץ לביתה והפסידה את כל שלושת משחקי החוץ שלה העונה, תנסה לשוב למסלול הניצחונות, בדרבי הדרומי, כאשר תארח את הפועל באר שבע באצטדיון הי"א. בנוסף לצרות המקצועיות, השבוע ספגה הקבוצה הפסד טכני בבית הדין, 3:0 נגד בני סכנין, בשל שיתופו שלא כחוק של חאתם עבד אלחמיד. בקבוצה קיבלו בשלוות נפש את פסיקת הדיין, שכן אשדוד ממילא הפסידה את המשחק 2:1, אולם כל עבירה דומה בעתיד תגרור הפחתת שתי נקודות בפועל ממאזנה.

בצד המקצועי צפוי המאמן ניר קלינגר לערוך שינוי אחד לפחות, כאשר רועי בקל שהחלים ממתיחה בשריר הירך האחורי, ישוב להרכב על חשבונו של מיכאל סירושטן. עבד אלחמיד שעבר השבוע את הבדיקות הרפואיות ויוכל ליטול כעת חלק במשחקי הקבוצה כחוק, עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני, על חשבונו של עופר ורטה, שמאכזב ביכולתו במחזורים האחרונים.

באשדוד מאמינים שלמרות מצבה הלא טוב של הקבוצה בטבלה וההתקרבות לתחתית, יגיע מחר קהל רב למשחק ומצפים לכ-6,000 צופים. כזכור, אשדוד יצאה במבצע שיווקי לפני שבועיים ובו נמכרו כרטיסים ב-120 שקל לשני המשחקים הביתיים נגד מכבי ת"א והפועל ב"ש ביחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רועי בקל שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
חוזר מפציעה. רועי בקל/קובי אליהו

הפועל באר שבע:

שחקני הפועל באר שבע לא זוכרים מתי בקריירה שלהם תורגלו כל כך הרבה הרכבים בשבוע אחד. אלישע לוי נמצא בבעיה קשה לקראת המשחק, כשלא פחות מארבעה שחקני מפתח לא משחקים, שלושה מהם בלמים, כולם זרים – טומיסלאב פאיוביץ' פצוע, וויליאם סוארס ובויאן מרקוביץ' מורחקים. השחקן הרביעי הוא הקשר קובי דג'אני שסובל משבר באצבע.

המאמן רוצה להציב את בן אלגרבלי בעמדת הבלם לצד גל אראל, שמכיר את התפקיד הזה מהפועל חיפה. אלגרבלי התאמן אתמול וכנראה שיהיה כשיר, אבל לוי תרגל גם את המגן בן ביטון, כשאביתר אילוז אמור לפתוח בכל מקרה בצד ימין. במהלך השבוע תורגל אור חביביאן, שחקן נוער, בתפקיד הקשר האחורי לצד לוטם זינו, אבל ביטון ואלגרבלי נלקחים בחשבון. כלומר, מתוך השלושה שניים צפויים לפתוח בהרכב. עוד שינוי שעשה המאמן באימון אתמול: ניקולס פלצ'וק תופקד באגף במקום מאור בוזגלו. סיראז' נאסר עשוי לחזור להרכב על חשבון תומר סויסה.

"זה מצב די נדיר שאתה בא למצב כזה שבו שני בלמים מורחקים ושניים פצועים, וגם דג'אני עם שבר ולא יכול לשחק", התייחס לוי למכת הפציעות. "יש משחקים כאלה שצריך להתגייס, לבוא ולתת למחליפים לעשות את העבודה. יהיה משחק לא פשוט באשדוד, הם קבוצה ביתית וטובה מאוד, אבל אנחנו נקווה לייצר משחק טוב יותר מאשר מול קרית שמונה".

על העובדה שהקבוצה נעצרה מעט בשני המחזורים האחרונים אמר המאמן: "אני חושב שמבחינת צבירת הנקודות אנחנו נמצאים במצב מצוין. נראינו טוב עד קריית שמונה. גם נגד חיפה נראינו טוב למרות שלא מדובר במשחק חוץ קל. אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב אבל בסך הכל הכיוון הוא טוב, האווירה היא טובה. נקווה לחזור כמה יותר מהר למסלול".

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מי יפתח במרכז ההגנה? בן ביטון/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל עכו: יאיא פטי

אשדוד תפגוש מחר את חוליית ההתקפה הדומיננטית של באר שבע ולבלם הקונגולזי הוותיק צפויה עבודה רבה במשחק. פטי הוא הציר המרכזי בהגנה של אשדוד וכשהוא טוב, קשה להכניע את הקבוצה הזו. לאור חולשת החלק ההתקפי באשדוד, אולי דווקא מפטי תבוא הישועה, שכן הוא מרבה לעלות להתקפה בקרנות ובעיטות חופשיות.

הפועל באר שבע: גל אראל

לא בכל יום נופלת לשחקן הזדמנות להוכיח שהוא מסוגל לקחת קבוצה שלמה על הגב שלו. התפקיד של אראל במשחק הזה יהיה לא רק לנווט מאחור, אלא גם להדריך בלם צעיר ממנו ולהקנות לו ביטחון, ולהיות אחראי מספיק להפנים שהקישור האחורי הצעיר שלו עשוי לאבד כדורים שיגרמו לו לעבוד קשה הרבה יותר מהרגיל. אראל, שמסוגל לשחק לא רק כבלם אלא גם כמגן, הוא הפתרון הטוב ביותר שלוי הצליח למצוא לקראת המשחק באשדוד. האם זה מספיק טוב? התשובות ממש בקרוב.

גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול לסחוב את הקבוצה על גבו? גל אראל/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה (חאתם עבד אלחמיד), יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, גיא צרפתי, דויד סולארי, גדי קינדה (אמיר בן שמעון), ירו בלו.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, גל אראל, בן ביטון (בן אלגרבלי), אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, בן אלגרבלי (אור חביביאן), סיראז' נאסר, ניקולס פלצ'וק (מאור בוזגלו), אליניב ברדה, גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully