וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלי טביב משוכנע שזה קשור אך ורק לכדורגל"

25.10.2013 / 8:37

בסביבתו של איש העסקים דחו את הטענות: "מי שאומר שזה עולם תחתון, צריך להתבייש". טביב יגיע למשחק הקבוצה בעכו

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: יאיר דניאל

הבשורה על הנחת הרימון מתחת לרכבו של אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, הפתיעה גם את אנשי בית"ר ירושלים. כשהגיעו השחקנים ואנשי המועדון אחר הצהריים לאימון בבית וגן כולם רצו לשמוע פרטים ולנסות להבין כיצד זה קרה ומי עומד מאחורי זה, אך כמו כולם אף אחד לא יודע יותר מדי. אחד השחקנים אף אמר: "מי שלא עשה את זה, לא מגיע לו שיראה את אור היום".

חבלן ליד ביתו של הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
"מי שאומר שזה עולם תחתון, צריך להתבייש". חבלנים בביתו של טביב/קובי אליהו

טביב עצמו היה מבוהל והמום מהאירועים וקיבל עשרות טלפונים והודעות מאנשים שביקשו לחזק את ידיו. למקורביו הבהיר כי הוא נשאר בבית"ר ירושלים ואף יגיע מחר לעכו לתמוך בקבוצה. טביב שמע כי השחקנים אמרו כי יעשו הכל כדי לשמח אותו. בסביבתו אמרו: "נמתין למשטרה שתעשה את העבודה. אלא אם המשטרה תמצא משהו אחר, טביב משוכנע כי זה קשור אך ורק לכדורגל, אין לו עסקים כאן או אויבים ומי שמנסה לשייך את זה לעולם תחתון או דברים אפלים צריך להתבייש".

המשטרה תמשיך לחקור את האירוע. אמש אמרו גורמים במשטרה כי אכן מדובר ברימון רסס, שייתכן ששימש כאזהרה. בכל מקרה במשטרה רוצים לשמור על חשאיות ולנסות להשתמש בכל האמצעים על מנת להגיע לגורמים שהניחו את הרימון: "לא משנה מה הכיוון, זה חמור מאוד ואנחנו חייבים להגיע למי שהניח את זה", אמרו במשטרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא תרגל הרכב. אלי כהן/ברני ארדוב

בחזרה לכדורגל: היום (שישי) תגיע בית"ר לבית מלון בנתניה שם תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בחוץ נגד הפועל עכו. כ-4,000 אוהדים צפויים ללוות את בית"ר לעכו ומתכוננים לתלות שלטי תמיכה בטביב בעקבות אירועי אתמול. בעכו חוששים כי חלק מאוהדי בית"ר עשויים להישאר בחוץ ללא כרטיס.

ברק משה ואייס קרים סובלים ממתיחות בשריר, וכפי שהדברים נראים עתה הסיכויים שאייס קרים יוכל לפתוח גבוהים יותר, ומי שצפוי לשחק לצידו יהיה אופיר קריאף, ומשה יישאר מחוץ לסגל.

המאמן אלי כהן לא תירגל הרכב אתמול וספק גם אם התרגולים של האימון המסכם יאמרו משהו לגבי ההרכב שיפתח. בצוות המקצועי של בית"ר מתלבטים בנוגע להרכב, גם מתוך הבנה שמספר שחקנים עייפים מהמשחק נגד הפועל תל אביב, אך על פניו נראה כי בריאן ז'ונס ורועי זיקרי יפתחו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully