וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: אלי טביב מצא רימון רסס מתחת לרכבו

שוב אלימות נגד איש העסקים: הבעלים של בית”ר נדהם לגלות רימון רסס סמוך לביתו בכפר שמריהו. חבלנים הגיעו לנטרל

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: יאיר דניאל

חשיפה: רימון רסס הונח הבוקר (חמישי) מתחת לרכבו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, בסמוך לביתו שבכפר שמריהו, כך נודע לוואלה! ספורט. הרימון התגלה בשעות הבוקר וכוחות רבים של משטרה וחבלנים הוזעקו למקום כדי לנטרל את הרימון.

טביב יצא מביתו ונכנס לרכב כאשר הוא מלווה ברעייתו ושני ילדיהם. כאשר החל לנהוג הפנה אחד השכנים את תשומת לבו לרימון שהיה במקום בו חנה. אנשים שהיו ליד טביב בזמן האירוע טענו שהוא היה בהלם מוחלט והתקשה לתקשר עם הסביבה. בשעה זו, עדיין לא ברורות נסיבות האירוע והאם הייתה כוונה לפגוע בטביב או שהרימון הונח לצורך העברת "מסר".

ממ"ר ירקון יהודה דהאן הגיע אף הוא לזירת האירוע לטפל בנושא מקרוב ונפגש עם טביב בביתו. במשטרה בודקים את כל הכיוונים כולל האפשרות שמדובר במשהו שקשור לעולם הכדורגל: "קודם נוציא את כל הפרטים מהאירוע ולאחר מכן ננסה להגיע למי שעשה את זה, מדובר במקרה חמור מאוד" אמרו במשטרה.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
נותר המום. אלי טביב/קובי אליהו

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "לאלי טביב אין שום עסק בישראל, פרט לבעלות על מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, חשוב שכולם יזכרו כי מדובר אך ורק בספורט למרות כל האמוציות העוטפות את המשחק. אם מגיעים למצב של הנחת רימון מתחת לרכבו של בעלים של מועדון כדורגל, שום הישג ספורטיבי לא שווה. לא מתקבל על הדעת שאדם היוצא עם ילדיו הקטנים מביתו ייאלץ לבדוק את רכבו. מישהו כאן איבד פרופורציות ובמצב כזה החשק להיות שייך לתחום אובד כלא היה קיים. אנו בטוחים כי משטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה ותתפוס את האחראים לדבר".

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שטביב נקשר בפרשות שאינן קשורות לכדורגל. במהלך 2011 כשהיה הבעלים של הפועל תל אביב הושלך רימון הלם לעבר ביתו לפנות בוקר, דבר שגרם לבהלה גדולה מאוד ברחוב, אך לא היו נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש. כעבור כחודש נזרק רימון עשן לחצר ביתו כשהחשד שעלה היה שמדובר באקט מחאה של אוהדי הקבוצה. טביב שהה אז במיאמי לרגל עסקיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ביתו של הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
באמצע היום. ביתו של טביב, היום/קובי אליהו
חבלן ליד ביתו של הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
נטרלו את הרימון. החבלנים סמוך לביתו של טביב היום/קובי אליהו
חבלנים בביתו של אלי טביב בו נמצא רימון. קובי אליהו
חבלנים בביתו של אלי טביב בו נמצא רימון/קובי אליהו
חבלנים בביתו של אלי טביב בו נמצא רימון. קובי אליהו
חבלנים בביתו של אלי טביב בו נמצא רימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully