וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: סרינה וויליאמס בחצי הגמר

האמריקאית הביסה בקלות את קביטובה 2:6, 3:6. קרבר ניצחה את רדוואנסקה בשתי מערכות, לי את ינקוביץ' בשלוש מערכות

סרינה וויליאמס השלימה הערב (חמישי) עלייה לחצי גמר טורניר גמר סבב ה-WTA באיסטנבול אחרי שניצחה בקלות את פטרה קביטובה הצ'כית 2:6, 3:6, תוך שעה ו-12 דקות. האמריקאית המדורגת ראשונה בעולם, תנוח מחר מפעילות, אחרי שניצחה את כל משחקיה עד כה. הצ'כית תתמודד מחר נגד אנג'ליק קרבר במשחק שיקבע מי תהיה העולה השנייה מהבית האדום.

במשחק הראשון בבית האדום הביסה אנג'ליק קרבר את אגניישקה רדוואנסקה 2:6, 2:6 תוך 58 דקות. הגרמנייה תצטרך לנצח ביום המשחקים האחרון את פטרה קביטובה כדי לעלות לחצי הגמר, בעוד הפולנייה מסיימת את הטורניר עם שלושה הפסדים וללא ניצחונות.

במשחק הראשון בבית הלבן גברה המדורגת רביעית נה לי על ילנה ינקוביץ' בשלוש מערכות 2:6, 6:2, 3:6 תוך שעתיים ו-11 דקות. בעקבות הניצחון עלתה הסינית למאזן 0:2, כשבמשחקי מחר ייקבע מי מהבית יעלו לחצי הגמר.

נה לי טניסאית סינית. רויטרס
נלחמה, ושמרה על מאזן מושלם. נה לי/רויטרס

בטורניר ולנסיה ניצח המדורג הראשון בטורניר דויד פרר את ג'וליאן בנטו הצרפתי 2:6, 1:6 תוך שעה ו-10 דקות ועלה לרבע הגמר.. לעומתו המדורג רביעי בטורניר ג'ון איזנר האמריקאי הודח על ידי ז'רמי שארדי הצרפתי 6:7, 3:6 תוך שעה ו-21 דקות. מיכאל יוז'ני ניצח את פיליפ קולשרייבר 4:6, 3:6 וגם כן לרבע הגמר.

בטורניר באזל ניצח המדורג ראשון חואן מרטין דל פוטרו את מרכוס בגדאטיס הקפריסאי 1:6, 2:6, תוך שעה ו-12 דקות עלה לרבע הגמר. פול הנרי מת'יו, דניאל ברנדס, ואסק פוספיסיל ואדוארד רוג'ר-ואסלין הצטרפו אליו גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully