וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול: "הליגה לא תוכרע בקלאסיקו"

בלם ברצלונה מתכונן למשחק הגדול נגד ריאל בו יפתח: "במשך שבעה חודשים הייתי בשיקום, אני שמח רק לחזור להתאמן"

שבעה חודשים אחרי שחזר מפציעה קשה, מתרגש קרלס פויול, הקפטן של ברצלונה, מהמפגש הנהדר שצפוי לו ולקבוצתו נגד ריאל מדריד מחרתיים (שבת): "במשך שבעה חודשים הייתי עסוק בלחשוב איך אני חוזר לשחק. בשבילי להתאמן היה נהדר, אז תבינו לבד מה זה עושה לשחק נגד ריאל מדריד", אמר היום הבלם הנהדר לתקשורת הספרדית.

קרלוס פויול שחקן ברצלונה. רויטרס
"הליגה לא תוכרע בקלאסיקו". קרלס פויול/רויטרס

פויול, שיפתח בהגנה הקטלאנית מודה לטאטה מרטינו על האמון: "אני חייב להחזיר לו על זה. יש לנו ארבעה שחקני הגנה ברמה הגבוהה ביותר, ויש לנו את ברטרה כבלם לעוד שנים רבות. אני סומך עליו לגמרי, וכל השמות שהוזכרו בהקשר של הקבוצה לא יותר טובים ממנו".

למרות הציפיות הגדולות שיש מהמפגש שייערך בקאמפ נואו, השחקן הוותיק יודע את החשיבות של המשחק: "הליגה לא תוכרע בקלאסיקו, לא משנה מה יקרה בו. יש עוד הרבה משחקים אחרי זה. ריאל משחקת טוב יותר ויותר, אנחנו צריכים לדעת לעצור את המתפרצות שלהם, הם מאוד מהירים".

כמו כן התייחס הקפטן לטעות של חאבייר מסצ'ראנו בתיקו 1:1 עם מילאן בליגת האלופות: "זה מוגזם לבוא בטענות. הוא משחק כבר שלוש שנים ברמה הגבוהה ביותר. מספר בודד של שחקנים יכולים לשחק ברמה הזאת. אם היו עושים וידיאו עם המהלכים שהוא עצר, זה יהיה ארוך מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully