וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לא אישרה את האולם בנס ציונה לקראת מכבי ת"א

24.10.2013 / 15:14

בקבוצה התקינו יציעים חדשים מאחורי הסלים שטרם אושרו. אם האולם לא יאושר, היציעים יקופלו ורק 800 צופים יצפו במשחק

עירוני נס ציונה קיבלה היום (חמישי) הודעה מהמשטרה המקומית כי היא לא מאשרת את אולמה הביתי למשחק בין הקבוצה למכבי תל אביב, שעתיד להתקיים ביום שני הקרוב בשעה 20:45. הסיבה לפסילת האולם נובעת מהיציעים החדשים שהותקנו היום מאחורי הסלים, ועדיין לא קיבלו את כל האישורים הנדרשים.

שחקן עירוני נס ציונה מאיר טפירו. ניב אהרונסון
עדיין לא יודע מול כמה צופים הוא ישחק. מאיר טפירו/ניב אהרונסון

בקבוצה מאמינים שעד יום ראשון תאשר המשטרה את האולם שיכיל עם היציעים החדשים 1,200 מקומות. אם היציעים החדשים לא יאושרו, יוכלו לצפות במשחק כ-800 צופים, כפי שהיו במשחק הבית הראשון נגד מכבי ראשון לציון. "יש לנו אישורים מהתמ"ת לאולם, כבר קיימנו משחק אחד", אמר לוואלה! ספורט יו"ר הקבוצה יניב מזרחי, "אני מאמין שעד יום ראשון הכול ייפתר ונוכל לארח עם היציעים החדשים. אם לא, נקפל אותם ונקיים את המשחק בלעדיהם".

נס ציונה פתחה את העונה עם הפסד למכבי ראשון לציון באולמה הביתי, ללא היציעים החדשים, ובשבוע שעבר השיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגה על הפועל חולון באולם הפחים. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין טל דן, עד כה הישראלי המפתיע בליגת העל, וכן של הפורוורד טיילר האניקאט. מי שעשוי לעזוב את המועדון הוא וורן קארטר, שהגיע רגע לפני פתיחת העונה וחתם על חוזה ל-45 ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully