וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל: "הגענו למצב שטביב שוקל את המשך דרכו"

24.10.2013 / 14:23

בעקבות הנחת רימון הרסס מתחת לרכבו של הבעלים, סיפר מנהל השיווק: "אולי הגיע הזמן שכל הכדורגל יעשה חשבון נפש"

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: יאיר דניאל

בבית"ר ירושלים מתקשים לעכל את החדשות הבוקר (חמישי) שקשורות לאלי טביב. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, הבעלים נדהם למצוא רימון רסס מתחת לרכבו בכפר שמריהו. טביב יצא מביתו ונכנס לרכב כאשר הוא מלווה ברעייתו ושני ילדיהם. כאשר החל לנהוג, הפנה אחד השכנים את תשומת לבו לרימון שהיה במקום בו חנה. אנשים שהיו ליד טביב בזמן האירוע טענו שהוא היה בהלם מוחלט והתקשה לתקשר עם הסביבה. בשעה זו, עדיין לא ברורות נסיבות האירוע.

חשיפה: אלי טביב מצא רימון רסס מתחת לרכבו

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
רק השבוע הוא צהל אחרי הניצחון. טביב בפתח ביתו, היום/קובי אליהו

מנהל השיווק של בית"ר ירושלים אבנר קופל שוחח עם אלי טביב מספר פעמים בשעות האחרונות ואמר: "הוא בהלם וכולנו בהלם. זה הלם מלווה בתסכול וכאב אחרי כל הדברים היפים שאנחנו עושים ומנסים להרים מותג מלמטה ודבר כזה פשוט מגמד את הכול. לאיש אין עסקים כאן ואין לו אויבים וזה פשוט בלתי נתפס. אנחנו מצפים מהמשטרה שתעשה את העבודה ותגיע לאנשים האלה כי חייבים לטפל במקרים האלה מהשורש. אולי בכלל הגיע הזמן שכל הכדורגל כאן יעשה חשבון נפש".

קופל הוסיף: "אם בעלים שהשקיע השנה 14 מיליון שקל כדי להעמיד מועדון על הרגליים מגיע למצב שהוא שוקל את המשך דרכו ואומר לעצמו שלא שווה לו להגיע לסיטואציה כזאת עם אשתו והילדים עם רימון מתחת לרכב, כולם צריכים לעצור ולחשוב איך עוצרים את זה. היינו השבוע בחגיגת ספורט וברגע אחד הכול מתגמד ועובר לפלילים ודברים שאנחנו מנסים להוציא מהכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חבלנים בביתו של אלי טביב בו נמצא רימון. קובי אליהו
טביב המום מהמקרה. ביתו של הבעלים/קובי אליהו

שחקני בית"ר ירושלים עורכים אחר הצהריים אימון ועם ההגעה למתחם האימונים הנושא המדובר היה הרימון שהונח מתחת לרכבו של טביב. שחקנים אמרו לאחר מכן: "אנחנו לא מבינים בזה אבל בטוח שטביב שהיה על גג העולם השבוע נמצא עכשיו בהלם ורע לו. הדבר הכי טוב שנוכל לעשות עבורו זה לזכות בשלוש נקודות בשבת. אנחנו ואלפי האוהדים שיבואו איתנו לעכו ניתן הכל כדי לשמח אותו".

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "לאלי טביב אין שום עסק בישראל, פרט לבעלות על מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. חשוב שכולם יזכרו כי מדובר אך ורק בספורט למרות כל האמוציות העוטפות את המשחק. אם מגיעים למצב של הנחת רימון מתחת לרכבו של בעלים של מועדון כדורגל, שום הישג ספורטיבי לא שווה. לא מתקבל על הדעת שאדם היוצא עם ילדיו הקטנים מביתו ייאלץ לבדוק את רכבו. מישהו כאן איבד פרופורציות ובמצב כזה החשק להיות שייך לתחום אובד כלא היה קיים. אנו בטוחים כי משטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה ותתפוס את האחראים לדבר".

חבלנים בביתו של אלי טביב בו נמצא רימון. קובי אליהו
החבלנים בפעולה, היום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully