וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הזדמנות לאנדלובו: יעלה בהרכב מכבי חיפה ביוון

24.10.2013 / 13:48

החלוץ ינסה להוכיח לבנאדו שהמחשבות סביב עתידו לא נכונות. קטן וקינן ינוחו לקראת הדרבי. שמעון אבוחצירא שוב על הספסל

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, פרסם הבוקר את הרכב הקבוצה שיעלה הערב למשחק מול פאוק סלוניקי (חמישי, 20:00, ספורט 1). ההפתעה: דינו אנדלובו, שכזכור תורגל אתמול בהפוגות במהלך האימון המסכם, יעלה בהרכב. על פי ההרכב, דקל קינן יפתח על הספסל של הירוקים במטרה שינוח לקראת הדרבי ביום ראשון. גם יניב קטן יקבל, כצפוי, מנוחה. "אריק החליט לערוך רוטציה ובצדק. רק מחר נחזור לישראל וחלק מהשחקנים זקוקים למנוחה", אמר אחד מהם. המגן השמאלי טאלב טואטחה שתורגל אתמול בהרכב יעלה גם הוא ב-11 של בנאדו. רן אבוקרט, שלומי אזולאי ושמעון אבוחצירא שוב יפתחו על הספסל.

בנאדו: "פאוק הקבוצה הטובה בבית. לא חושב על הדרבי"

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
יפרע סוף סוף את השטרות? דינו אנדלובו/קובי אליהו

המאמן אריק בנאדו התייחס אתמול (רביעי) במסיבת העיתונאים הרשמית להתמודדות הצפויה, ואמר: "פאוק היא הקבוצה הטובה ביותר בבית מה גם שהיא משחקת במגרשה הביתי". המאמן המשיך והתייחס לקהל הרב שצפוי להגיע למשחק ואמר: "אנחנו שמחים שיש קהל, משחק ללא קהל הוא כמו משחק אימון, אנחנו משחקים כדורגל בשביל האוהדים. אין ספק שיש יתרון לקבוצה המארחת בגלל האוהדים, אבל זה בדיוק כמו שלקבוצה שלי יש יתרון במגרש הביתי שלנו בזכות הקהל. במשחק צפויה אווירה חמה ואנחנו מוכנים לזה".

הבלם, אדין צוצליץ' שמכיר היטב את היריבה התייחס למשחק ואמר: "אני מכיר היטב את פאוק. זו קבוצה חזקה, מנוסה מקצועית ומאומנת וצפוי לנו משחק קשה מאוד".

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, רובן ראיוס, חן עזרא, דינו אנדלובו. שחקני הספסל: אמיר אדרי, יניב קטן, אלעד גבאי, דקל קינן, רן אבוקרט, שמעון אבוחצירא, שלומי אזולאי. שמואל שיימן לא מתלבש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully