וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "פאוק הקבוצה הטובה בבית. לא חושב על הדרבי"

23.10.2013 / 21:00

מאמן חיפה דרוך לקראת משחק הליגה האירופית בסלוניקי (ה', 20:00, ספ' 1) שהוגדר כ"בעל סיכון גבוה". תורג'מן בספק

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

מכבי חיפה תעלה מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 1, שידור פתוח) למשחקה השלישי בליגה האירופית ביוון נגד פאוק סלוניקי, במטרה לשפר את מאזנה בבית י"ב העומד על נקודה בלבד. כידוע, אופ"א ביטלה את עונש המשחק ללא קהל אותו גזרה על פאוק לפני כחודש והאצטדיון בסלוניקי צפוי להיות מלא באוהדים יוונים כאשר כ-500 אוהדים ירוקים צפויים לנסות לדחוף את הירוקים לניצחון ראשון במפעל. חיפה תזכה לאבטחה כבדה במהלך המשחק אחרי שאופ"א הגדירה את ההתמודדות כבעלת סיכון גבוה.

שחקני מכבי חיפה מתאמנים ביוון לקראת המשחק מול פאוק סלוניקי. AP
הכנות אחרונות. שחקני מכבי חיפה בסלוניקי/AP

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם, ממנו נעדר אלון תורג'מן החולה וכן שובל גוזלן שהסתפק באימון קל לאחר שכבש צמד אתמול במשחקה של קבוצת הנוער. תורג'מן לא אמור להיות בסגל, אם כי בחיפה טענו היום כי אם יחול שיפור במצבו, ייתכן שיוחלט ברגע האחרון לצרפו לסגל. על פי האימון, טאלב טואטחה אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקום שמואל שיימן, שיפתח כנראה בדרבי ביום ראשון. כפי שפורסם השבוע, טואטחה כשיר לחזור למשחקים ולא יצטרך להמתין חודש עד החלמתו בהתאם להערכה הראשונית. אדין צוצאליץ' ודקל קינן תורגלו במרכז ההגנה כשדקל קינן אמור לשמור גם הוא כוחות לדרבי.

גוסטבו בוקולי יפתח בקישור האחורי עם אביחי ידין. שמעון אבוחצירא צפוי לפתוח על חשבונו של תורג'מן. רובן ראיוס אמור לפתוח שוב בכנף. ההערכה היא שהקפטן יניב קטן, שלא תורגל באופן קבוע בהרכב, ינוח לקראת הדרבי. יחד עם זאת, שחקנים בחיפה העריכו כי ייתכן שינוי של הרגע האחרון. אגב, במהלך האימון תרגל המאמן בהפוגות את דינו אנדלובו בחוד ההתקפה על חשבון אבוחצירא. "לפי האימון, גם אריק לא סגור על ההרכב. מחר נדע בדיוק מי ה-11", אמרו בקבוצה.

המאמן אריק בנאדו אמר במסיבת העיתונאים: "הניצחון במשחק הליגה האחרון הוסיף לנו לביטחון. היה חשוב לנצח ולבוא בתחושה טובה ליוון. לא התחלנו טוב את הליגה, אבל באירופה היינו טובים, גם מול אלקמאר למרות ההפסד וגם במחצית השנייה בקזחסטן. צפוי לנו משחק קשה מאוד. פאוק היא הקבוצה הטובה ביותר בבית הזה, מה גם שהיא מארחת במגרשה הביתי. אני אעלה בהרכב החזק והמתאים ביותר. אנחנו מרוכזים בפאוק, לא בדרבי.

על ביטול העונש של פאוק והעובדה שהמשחק ייערך עם קהל, אמר בנאדו: "אנחנו שמחים שיש קהל, משחק ללא קהל הוא כמו משחק אימון. אין ספק שיש יתרון לקבוצה המארחת בגלל האוהדים, אבל זה בדיוק כמו שלקבוצה שלי יש יתרון במגרש הביתי שלנו בזכות הקהל. תהיה אווירה חמה ואנחנו מוכנים לזה".

הבלם אדין צוצאליץ', שמכיר את הכדורגל היווני מימיו בפאניוניוס (כמו גם רובן ראיוס ששיחק באסטרס טריפוליס), הוסיף: "אני מכיר היטב את פאוק. זו קבוצה חזקה, מנוסה ומאומנת. צפוי לנו משחק קשה מאוד. ההגנה שלנו נשארה אותו דבר, עם אותם שחקנים. נכון שבשנה שעברה משחק ההגנה היה טוב יותר, אבל צריך להמשיך להתאמן, לעבוד קשה ולהשתפר".

הרכב משוער, מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן (אדין צוצאליץ'), אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, אביחי ידין, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, שמעון אבוחצירא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה במסיבת עיתונאים. AP
מרוכזים בפאוק, לא בדרבי. אריק בנאדו/AP

פאוק סלוניקי ניצחה את כל ששת משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות, אך הפסידה לפני כן במוקדמות ליגת האלופות למטאליסט חרקוב ושאלקה. בקבוצה בונים על הקהל הביתי שימלא את אצטדיון טומבה לאחר ביטול עונש הרדיוס, ולרשות המאמן הוב סטיבנס עומד סגל מלא.

ההולנדי כבר הפסיד לירוקים בעבר עם זלצבורג, ולקראת המפגש הנוסף אמר במסיבת העיתונאים: "נצטרך להיות סבלניים ולשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו פוגשים קבוצה טובה, אבל צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את העבודה. למכבי חיפה יש קבוצה מאוד מאומנת וטכנית, אנחנו חייבים להיות זהירים. מאוד מסקרן אותי לראות איך נתמודד מול קבוצה כזאת. אני מקווה שתהיה לנו תשובה הולמת ושהקהל שיגיע בהמוניו לטומבה יוכל ליהנות".

כוכב הקבוצה דימיטריס סלפינגידיס הוסיף: "ניצחון יהיה צעד משמעותי לעבר עלייה, אבל עדיין יהיו שלושה משחקים נוספים. המאזן של פאוק מול קבוצות מישראל לא טוב, אבל זה לא מעיד על משהו אלא רק פרט סטטיסטי. מכבי חיפה יכולה לגרום לנו נזק, נצטרך להיות יצירתיים כדי לשמח את הקהל שלנו".

הרכב משוער, פאוק סלוניקי: חאקובו, סטליוס קיציו, קוסטאס קצוראניס, מיגל ויטור, לינו, קונסטנטין לזר, אלכסנדרו ציוליס, סוטיריס ניניס, מירוסלב סטוך, דימיטריס סלפינגידיס, סטפנוס אתנסיאדיס.

הוב סטיבנס מאמן פאוק סלוניקי. GettyImages
מתקרבים לשלב הבא. הוב סטיבנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully