וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה ביוון, תורג'מן נבדק והצטרף לסגל

23.10.2013 / 10:30

החלוץ החולה יהיה תחת מעקב רפואי. ראיוס: ”שעה וחצי בלי מזגן, נהדר!". עזרא: "שמח שהאוהדים דוחפים אותנו להצלחה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

מכבי חיפה נחתה היום (שלישי) ביוון לקראת המשחק מול פאוק סלוניקי, שייערך ביום חמישי במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית. בעקבות תקלה במטוס, שחקני חיפה אולצו להתעכב בשעה וחצי וחיכו ישובים במטוס במשך שעה וחצי. רובן ראיוס לא אהב את העיכוב וצייץ בטוויטר: "שעה וחצי במטוס בלי מזגן. נהדר!".

לקבוצה הצטרף גם החלוץ אלון תורג'מן, לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי. החלוץ, שסבל אתמול מחום גבוה, בספק למשחק. במועדון עושים מאמצים להכשירו ובכל מקרה הוא יהיה תחת מעקב צמוד של הצוות הרפואי לקראת האימון המסכם שייערך הערב.

תורג'מן יפתח על הספסל אם לא יהיה כשיר במאת האחוזים, מתוך רצון לא לסכן אותו ולכדי שיהיה כשיר לדרבי ביום ראשון. אריק בנאדו מתכנן עוד מספר שינויים, כשגם דקל קינן וטאלב טואטחה נמצאים בתוכניות לקראת שני המשחקים. טואטחה הצטרף גם הוא לסגל הקבוצה. המאמן אריק בנאדו החליט כי כל שחקני הקבוצה, גם אלה שלא מתכוננים לשחק, ימריאו ליוון. דינו אנדלובו גם כן יעלה על הטיסה, אך ספק אם ייכלל בסגל.

שחקן מכבי חיפה, אלון תורג'מן. יוסי ציפקיס
לא רוצים לסכנו לקראת הדרבי. אלון תורג'מן/יוסי ציפקיס

"הראש בדרבי, אבל חייבים להיות מרוכזים במשחק ביוון", היה המסר העיקרי של אריק בנאדו לשחקניו. אחד השחקנים סיכם לפני הטיסה: "פאוק קבוצה חזקה בבית, וחשוב לנו לצבור עוד ביטחון לקראת הדרבי. אסור ללכת שוב אחורה. ניצחון ביוון גם יחזיר אותנו לתמונת הסיכויים בבית".

הקשר חן עזרא התייחס לביטול עונשה של הקבוצה היוונית ואמר: "תמיד טוב שיש הרבה קהל. במשחק מול פתח תקוה האוהדים שלנו הרעידו את האצטדיון ועזרו לנו מאוד. אני יודע שאוהדי חיפה יגיעו גם ליוון, אני שמח שהם באים לכל מקום ודוחפים אותנו להצלחה". הקשר התייחס להתמודדות עצמה והוסיף: "אנחנו יודעים שיש להם הרבה שחקנים טובים ושמדובר בקבוצה מאוד חזקה, אבל אל תשכחו שגם לנו יש קבוצה טובה. יהיה כיף".

לאחר שובה מיוון חיפה תנסה לסכם סופית עם אייל גולסה, שכזכור אמור לחתום על חוזה לעונה נוספת בלבד, כלומר עד תום העונה הבאה, ולא לשלוש שנים. החלוץ הקמרוני הצעיר ז'אק האמאן (19), שנבחן בקבוצה, ימתין לירוקים בארץ ויצטרף אליהם לאחר שובם מיוון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. צילום: ראובן כהן, מכבי חיפה
רוצה להדביק ניצחון לניצחון. בנאדו/מכבי חיפה, צילום: ראובן כהן

צפו בשחקנים מצטלמים לפוסטר הקבוצתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully