וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לעזריאל: מיליון שקל או דמי השאלה גבוהים

22.10.2013 / 8:08

הצדדים שוחחו בניסיון לשחרר את החלוץ שהבהיר: "בסכומים האלה, אשאר ביציע". תורג'מן החולה בספק למשחק מול פאוק

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

מכבי חיפה הודיעה לחלוץ חן עזריאל כי היא לא מוכנה לשחררו בהשאלה, ודורשת תמורת כרטיסו מיליון שקל. המסר הזה עבר לשחקן בשיחה שנערכה אתמול, לפני שהגיע למתקן האימונים בכפר גלים כדי לערוך אימון בנפרד משאר שחקני הקבוצה. עזריאל הודיע לחיפה כי הוא מחזיק בשלוש הצעות, אך כולן לעונת השאלה. חיפה השיבה כי תעביר אותו בהשאלה רק אם קבוצה תהיה מוכנה לשלם 250 אלף שקל, וזאת למרות ששילמה מיליון דולר תמורת מעברו מבית"ר ירושלים, בעוד שהחוזה שלו מסתיים בתום העונה הבאה.

כזכור, מכבי פתח תקוה, אשדוד והפועל עכו כבר התעניינו בשירותיו של השחק שהבהיר: "בסכומים האלה אף קבוצה לא תרצה אותי, במיוחד לא כשחלק מהעונה הסתיימה. אשאר ביציע", הבהיר עזריאל בשיחה עם מקורביו.

חן עזריאל שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול סאבו פאביצ'ביץ' שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הפלונטר נמשך. עזריאל, משמאל/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, הפגישה עם אייל גולסה, שהייתה אמורה להיערך אתמול, נדחתה בשל ההכנות לקראת המשחק ביוון. המשמעות: השחקן יסכם כנראה רק בשבוע הבא משום שהקבוצה תמריא מחר לסלוניקי, לקראת המשחק מול פאוק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, גולסה צפוי להאריך את חוזהו לעונה אחת בלבד, כלומר עד תום העונה הבאה, ולא יחתום לשלוש שנים.

במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול פאוק סלוניקי. החלוץ אלון תורג'מן לא התאמן היום משום שסבל מחום גבוה. הוא נבדק על ידי הרופא ורק מחר יתברר האם הוא יהיה בסגל הקבוצה למשחק ביום חמישי. דקל קינן צפוי לחזור להרכב, כשאריק בנאדו מתלבט בין שמואל שיימן לטאלב טואטחה בעמדת המגן השמאלי. ההערכה היא שאחד מהם ישחק בדרבי ואחד במשחק ביוון, וזאת מתוך רצון לחלק את העומס בניהם. גוסטבו בוקולי כשיר ויפתח על הספסל. לקראת המשחק ביום ראשון, מכבי חיפה החליטה כי אוהדי הפועל חיפה יישבו בשערים 6-8.

החלוץ הקמרוני הצעיר ז'אק האמאן (19) שרק שלשום החמיץ את הפנדל האחרון והמכריע בתום צמד משחקים במסגרת גביע האלופות של אפריקה, יצטרף לקבוצה החל מהיום. כזכור, קבוצתו קוטון ספורט שיחקה מול אל אהלי המצרית במסגרת חצי גמר ליגת האלופות של אפריקה, סיימה את שני המשחקים בתיקו 1:1, ואלה הוכרעו בתום בעיטות מהנקודה הלבנה, כשהאמאן היה אחראי להחמצת הפנדל האחרון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully