וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה צפוי להאריך את חוזהו במכבי חיפה בעונה בלבד

21.10.2013 / 17:36

הקשר יקבל שדרוג ואמור לסכם בשבוע הבא עד 2014/15, ולא לשלוש שנים. בנאדו מתכנן שינויים מול פאוק בגלל הדרבי

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, צפוי להאריך את חוזהו בקבוצה עד 2014/15, כך סוכם בשיחה עם נשיא המועדון יעקב שחר. השחקן, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, אמור לערוך פגישה עם המועדון בשבוע הבא, לאחר שובה של הקבוצה מהמשחק ביוון מול פאוק סלוניקי במסגרת הליגה האירופית, כדי לחתום על החוזה באופן רשמי. בתום העונה, כך סוכם, ישובו הצדדים לשוחח על אפשרות שייצא לאירופה, או שמא יאריך את חוזהו מחדש.

שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
מקומו לא מובטח לטווח ארוך. גולסה/ברני ארדוב

במכבי חיפה ציינו כי לא מדובר בסיכום סופי, אם כי המגמה היא להחתים את השחקן על חוזה לעונה הבאה בלבד. כזכור, עד לפני מספר ימים דובר על כך שהשחקן יחתום על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים. על ההצעה של מכבי חיפה לשחקן, לסכם לשנתיים ולא לשלוש שנים, פורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט. בינתיים, נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול פאוק סלוניקי. טאלב טואטחה צפוי להיות כשיר למשחק, כשגם דקל קינן צפוי לפתוח בהרכב. בנאדו עשוי לערוך שינויים נוספים, וזאת בעקבות העובדה שהדרבי מול הפועל חיפה ייערך ביום ראשון, ולא ביום שני, מה שמשאיר לשחקנים מנוחה קצרה יחסית בין שני המשחקים.

הקשר גוסטבו בוקולי התאמן היום וצפוי לפתוח על הספסל. אביחי ידין, ממנו ישנה שביעות רצון גדולה לאור היכולת שהציג במשחק בפתח תקוה, ימשיך לפתוח בקישור האחורי. לאור היכולת של שלומי אזולאי, ספק גדול אם דינו אנדלובו ייכלל בסגל למשחק הזה. רובן ראיוס עשוי לפתוח שוב בכנף.

החלוץ הקמרוני הצעיר ז'אק האמאן (19) נחת בישראל וייבחן בקבוצה. השחקן הוצע למועדון עוד בחודש מאי, אבל זה דחה את ההצעה והחליט לא לזמנו למבחנים. האמאן משחק אצל מוליכת הליגה הקמרונית, קוטון ספורט. הוא כבש בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים בהם שותף בעונה שעברה, אבל העונה לא כבש אף שער בשש הופעות.

והנה נתון מעניין: מתברר כי רק אתמול, פחות מיממה מאז נחת בישראל, האמאן החמיץ את הפנדל האחרון והמכריע בתום צמד משחקים במסגרת גביע האלופות של אפריקה. קבוצתו שיחקה מול אל אהלי המצרית, סיימה את שני המשחקים בתיקו 1:1, שהוכרעו לאחר החמצה של החלוץ. אל אהלי ניצחה 7:6 והעפילה לגמר גביע האלופות האפריקני.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully