וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "כולנו מאחורי אריק, יש לנו חדר הלבשה חזק"

17.10.2013 / 18:21

החלוץ של חיפה לקראת פתח תקוה. אנדלובו הבהיר: לא מעוניין בניתוח. אפשרות: גולסה יחתום על חוזה לשנתיים בלבד

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות שלהם לקראת המשחק ביום שבת הקרוב מול מכבי פתח תקוה. בקבוצה רוצים מאוד לחזור למסלול הניצחונות ולהשאיר את הביקורות מאחוריהם.

"אנחנו נבוא לפתח תקוה ולא חושב על שום תוצאה חוץ מניצחון. אני מאמין שניצחון אחד ונתחיל לצבור נקודות", כך אמר היום באימון אלון תורג'מן, שדיבר על פתיחת העונה הלא טוב: "גם שנה שעברה פתחנו לא טוב, וידענו לצאת מזה. אני מאמין שגם השנה אנחנו נדע לעשות את זה. אני מעדיף לדבר על הקבוצה ולא על עצמי. אני מקווה שבשבת אתרום את החלק שלי ונעבור את המשחק בשלום".

על המאמן אריק בנאדו, אמר: "כולם אחרי אריק, אני חושב שבאמת יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק. אני חושב שזו ההזדמנות לקרוא לאוהדים שיבואו לתמוך בנו בשבת. הפגרה עשתה לנו טוב, עבדנו קשה ואני מקווה שכולם יראו את זה בשבת ושנביא את הניצחון. יש תקופות פחות טובות, אבל כשהגול הראשון יכנס יהיה בסדר".

שחקן מכבי חיפה, אלון תורג'מן. אדריאן הרבשטיין
עומד מאחורי מאמנו. תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

אחרי שבמכבי חיפה החליטו להקפיא את החלוץ דינו אנדלובו במידה ויזדקק לניתוח, החלוץ שלח מסר לצוות הרפואי לפיו אינו מעוניין לעבור את הניתוח, גם אם תוצאות ה-MRI יצביעו על סיכון גבוה בעקבות פריקת הכתף השלישית שלו.

השחקן, שמורשה להתאמן כרגיל בינתיים, הבהיר כי הוא רוצה להמשיך ולהיאבק על מקומו בקבוצה וכי הסכים לעבור את הבדיקה כדי לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי הפציעה, ולא במטרה לטפל בה באופן מיידי. כך או כך, גם אם לא ייאלץ לעבור ניתוח, נראה כי השחקן לא יהיה חלק מהקבוצה בחודש ינואר, מה גם שעל פי הערכה ראשונית, ייתכן מאוד שהשחקן לא יצטרך לעבור ניתוח בכל מקרה.

המגן הפצוע טאלב טואטחה ערך אימון ריצה מסביב למגרש. גם גוסטבו בוקולי ערך אימון ריצה בלבד והוא עדיין בספק למשחק בשבת. בנאדו עדיין לא תרגל הרכב, אך מסתמן שלצד אביחי ידין יפתח אייל גולסה, שגם היום ערך אימון מלא. שמואל שיימן יחליף את טואטחה הפצוע ואנדריי פיליאבסקי את דקל קינן המורחק. אייל משומר ואדין צוצאליץ' ישלימו את חוליית ההגנה. שלומי אזולאי ייכלל בסגל לראשונה העונה.

"לניצחון במשחק הקרוב יש חשיבות מנטלית, ולא רק מקצועית. אם נפסיד, תיאורטית נוכל לרדת מתחת לקו האדום לפני הדרבי ואז יתחילו השוואות לעונה שעברה", אמר שחקן בקבוצה. "יש כאן אווירה טובה, עצרנו את רצף ההפסדים ואין סיבה שלא ננצח".

עוד בעניין גולסה: היום התברר כי בנוסף לפריצת הדרך במו"מ עם השחקן, חיפה וגולסה החלו לדבר על אפשרות שהקשר יחתום על חוזה לשנתיים בלבד - כלומר, לעונה הנוכחית ולעונת 2014/15 - ולא לשלוש שנים כפי שהיה נראה תחילה. בכל מקרה, גל אם יחתום לשנתיים, גולסה יזכה לשדרוג בשכרו ולחוזה המוערך בכ-220 אלף דולר לעונה, כשבו ייקבע גם תג המחיר שלו. בחיפה הבטיחו לשחקן שלאחר שהחוזה ייחתם יקלו על מעברו לאירופה אם יקבל הצעות בעתיד. במועדון גם מעריכים שהחוזה ייחתם בתחילת השבוע הבא, ושהאפשרות לחוזה של שלוש עונות עדיין נשקלת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי חיפה דינו אנדלובו מול שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. ברני ארדוב
רוצה להיאבק על מקומו. אנדלובו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully