וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוד לייבר על פדרר: "הוא יחזור בגדול"

טניסאי העבר מסרב להספיד את השוויצרי: "הוא יהיה אלוף אוסטרליה. לא רואה אותו תולה את המחבט בזמן הקרוב"

בזמן שבעולם הטניס ממשיכים לתהות לגבי עתידו של רוג'ר פדרר, מי שמתגייס לסוגיה הזו הוא טניסאי העבר רוד לייבר בן ה-75, שטוען שמדובר רק בירידה זמנית של הפנומן השוויצרי ולא סוף הקריירה שלו. "זה זמן קשה עבורו. הוא בן 32 והוא לא משחק את הטניס הכי טוב על כל המשתמע בכך", סיפר לייבר במפגש עם עיתונאים לאחר פרסום אוטוביוגרפיה שכתב.

"לפעמים קשה לנתח את היכולת של אדם מסוים, אבל ברגע שזה קרה לי משום מקום, אתה פשוט מרגיש ריק. אתה שואל את עצמך מה קרה ומנסה להיזכר מה גרם לך לשחק את הטניס הכי טוב שלך. יכול להיות שזה מה שמטריד את המחשבה של רוג'ר מכיוון שראיתי אותו משחק בווימבלדון. המשחק הראשון שלו שם היה מושלם. במשחק השני הוא הפסיד משחק שבו הוא יכול היה לנצח בעיניים סגורות".

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
"זה היה נראה שהוא מגיע למקומות הנכונים כדי לזכות בנקודות החשובות, אבל לא זוכה בהן". רוג'ר פדרר/רויטרס

למרות מצבו של פדרר, שהידרדר בדירוג למקום השישי, לייבר סבור שהשוויצרי עוד יחזור: "אני לא רואה אותו תולה את המחבט בקרוב בגלל שנה אחת רעה. אני חושב שהוא צריך להסתכל לעבר ינואר הבא ואתם תופעתו כשתראו את האלוף של השנה הבאה במלבורן פארק. זה יהיה רוג'ר. הוא משחק טניס טוב, אבל לפעמים זה עניין של לנצח את הנקודות הנכונות. אתה לא חייב לנצח את כולן, אלא רק את הנכונות. זה היה נראה שהוא מגיע למקומות הנכונים כדי לזכות בנקודות החשובות, אבל לא זוכה בהן".

רוד לייבר הוא אחד הטניסאים הכי טובים בכל הזמנים ובלט בעיקר בשנות השישים כשיש לו בארון הגביעים 11 תארי גרנד סלאם מכל הסוגים: שלוש זכיות באליפות אוסטרליה, שתיים ברולאן גארוס, ארבע בווימבלדון ועוד שתיים באליפות ארצות הברית. ב-1962 וב-1969 הוא זכה בכל הגרנד סלאמים של אותן שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully