וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה איראני החרים מתאגרף ישראלי בטקס המדליות

איליה גראד זכה במדליית ארד במשחקי הקרב בעולמיים, אבל גילה שמתחרה איראני שאמור היה לעמוד לצידו נעדר מהטקס

צפו בטקס חלוקת המדליות (באדיבות התאחדות אילת)

איליה גראד (27) זכה היום (רביעי) במדליית ארד באגרוף תאילנדי במסגרת משחקי הקרב העולמיים. גראד שחגג בסנט פטרסבורג הופתע לראות שעל פודיום המנצחים נעדר אחד הספורטאים האיראנים שהחרים את טקס המדליות.

גראד הצטרף לנבחרת ישראל עם מאמנו בני קוגן בראשותה של התאחדות "אילת" שכוללת שישה ספורטאים מארבעה ענפים ספורט. גראד נחשב לאחד הספורטאים המובילים בתחום בישראל עם חברות בנבחרת ישראל באגרוף תאילנדי ועבר מרשים של השתתפות והישגים בתחרויות בינלאומיות שונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ידענו על החרם עד שהגענו לפודיום והונפו הדגלים". איליה גראד/מערכת וואלה!, צילום מסך

משלב המוקדמות במשחקים העפיל גראד לשלב רבע הגמר שם הביס מתאגרף דרום אפריקאי בתוצאה 27:30, אך רצף הניצחונות נעצר בשלב חצי הגמר בהתמודדות מול אלוף העולם הבלארוסי. כאמור, גראד אמור היה לחלוק את הפודיום עם מתאגרף איראני, אך האחרון החליט להחרים את הטקס ולא הגיע למעמד המכובד.

בני קוגן, מאמנו של גראד, סיפר: "איליה סוגר היום מסלול של שנה מוצלחת במיוחד, במהלכה ניצח מספר קרבות מאוד קשים. איליה ניחן ביתרון הגובה והוא יודע לנצל את הייחודיות שלו – הוא מצטיין בשימוש בברכיים ובמרפקים. לא ידענו על החרם עד שהגענו לפודיום והונפו הדגלים. הכרוז קרא בשמו של האיראני מספר פעמים והוא לא הגיע. למרות התקרית, זהו יום חג לאגרוף התאילנדי בישראל".

נשיא התאחדות "אילת" אריק קפלן שנכח בטקס הוסיף: "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים במצב בו מחרימים ספורטאי ישראלי, ושוב אנחנו עדים לניסיונות אומללים לערבב פוליטיקה עם ספורט, אך גם הפעם לא ניתן לתקרית מצערת כזו להאפיל על ההישג יוצא הדופן של איליה, שהתמודד מול טובי הספורטאים בתחום, הציג יכולות מצוינות וחוזר ארצה עם מדליה מאחת התחרויות המשמעותיות ביותר בעולם אומנויות הקרב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully